Nu een jaar in bezit en weinig problemen. Ook van Route66 heb ik veel plezier. Alleen het schermpje is wel wat klein. Is er een mogelijkheid om dmv een kabeltje de telefoon aan te sluiten op een losse (lcd) monitor.
Verwijderd
Ok, ik denk dat deze wel dicht kan?
Topic titel is wel goed bedacht, glazen bollen hebben we hier niet
Ontopic:
Moet dit een post voor stellen?? denk dat je op het verkeerde knopje hebt gedrukt....ofz0w
Topic titel is wel goed bedacht, glazen bollen hebben we hier niet
Ontopic:
Moet dit een post voor stellen?? denk dat je op het verkeerde knopje hebt gedrukt....ofz0w
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 22:49 ]
Denk hetVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 22:48:
Ok, ik denk dat deze wel dicht kan?
Ontopic:
Moet die een post voor stellen?? denk dat je op het verkeerde knopje hebt gedrukt....ofz0w
Dit is geen msn ofzo...wat een mafkees
[ Voor 6% gewijzigd door RSD1982 op 21-08-2005 23:05 ]
Als ik jou was zou ik met zo'n zwart rond kabeltje op de ene kant van die monitor gaan leunen en em zo er in duwen. Als je dat dan gedaan heb dan moet je zo'n programmatje op je Mobiel zetten waarmee je mobiel in staat is om van die dingen te doen wat 4 jaar geleden ook al eens een keer gebeurd was. Dus gewoon naar die ene winkel om zo'n zwart rond stekkertje te halen ( met zo'n ene connector weetjewel?)Nu een jaar in bezit en weinig problemen. Ook van Route66 heb ik veel plezier. Alleen het schermpje is wel wat klein. Is er een mogelijkheid om dmv een kabeltje de telefoon aan te sluiten op een losse (lcd) monitor.
Interessant * Bookmarked
[ Voor 5% gewijzigd door WillemJanJansen op 21-08-2005 23:15 ]
Nieuw topic ipv reply waarschijnlijk.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()