Ok, het vorige topic werd gesloten (ok de TS zelf was afwezig, maar ik had bijzonder veel aan dit topic
) Vooral de posts van TetsuoShima waren zéér behulpvol...maar was te laat om zijn email te vragen.
Dus hierbij mij eigen topic, zodat de discussie hopenlijk toch door kan gaan.
Ik heb even op internet gekeken en snap nu het verhaal. De 6800LE was eerst gebaseerd op een N40 chip, of iig iets met 40
. Toen kwam er een revisie naar een N42 of 43. En toen weer een naar de 41. De exacte volgorde weet ik niet, maar de nieuwere revisies zouden moeilijk te softmodden zijn.
Dit wil ik dus niet hebben. Ik heb van een forum begrepen dat de Leadtek WinFast A400 TDH 6800 LE 128Mb _wél_ zou kunnen softmodden. *link* Dat zou deze kaart zijn.
Is er misschien iemand die weet hoe ik kan zien welke versies van kaarten te modden zijn en welke niet?
Het gaat dus om een AGP versie
Dus hierbij mij eigen topic, zodat de discussie hopenlijk toch door kan gaan.
Ik heb even op internet gekeken en snap nu het verhaal. De 6800LE was eerst gebaseerd op een N40 chip, of iig iets met 40
Dit wil ik dus niet hebben. Ik heb van een forum begrepen dat de Leadtek WinFast A400 TDH 6800 LE 128Mb _wél_ zou kunnen softmodden. *link* Dat zou deze kaart zijn.
Is er misschien iemand die weet hoe ik kan zien welke versies van kaarten te modden zijn en welke niet?
Het gaat dus om een AGP versie