ik ben al twee volledige dagen op zoek naar een programmatje waarmee je dode links in playlisten kunt opsporen die ontstaan wanneer je het werkelijke bestand in bv een andere map geplaatst hebt. Winamp detecteert zelfs die dode links niet (je kan dit alleen te weten komen als winamp een nummer uit je playlist overslaagt of wanneer je dode links laat verwijderen maar dan weet je niet welke links er verdwenen zijn!)
het enige wat iuk tot nu toe vond, zijn twee shareware programmas's (sprintbit playlist manager en audiologic) hiermee kan je automatisch links "relocaten" althans als de bestandsnaam niet is veranderd. probleem is echter dat dit shareware is en geen freeware en voor een heel programma betalen waarvan je slechts 1 functie af en toe gebruikt, zie ik niet zitten
zit iemand hier met hetzelfde probleem? Op het net vind je hier nauwelijks iets over en ook hier is dit blijkbaar geen bekend probleem
Zo ja, welke gratis programma's bestaan er nog zo al?
het enige wat iuk tot nu toe vond, zijn twee shareware programmas's (sprintbit playlist manager en audiologic) hiermee kan je automatisch links "relocaten" althans als de bestandsnaam niet is veranderd. probleem is echter dat dit shareware is en geen freeware en voor een heel programma betalen waarvan je slechts 1 functie af en toe gebruikt, zie ik niet zitten
zit iemand hier met hetzelfde probleem? Op het net vind je hier nauwelijks iets over en ook hier is dit blijkbaar geen bekend probleem
Zo ja, welke gratis programma's bestaan er nog zo al?