Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

heb spontaan TEST.txt file op me desktop staan?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Topicstarter
ik zie net tot mijn grote verbazing dat er opeens een TEST.txt file op me desktop staat.

er staat in:

Free namespace stack
Free any remaining temp blocks
Free attributes
Free pointer hashtable
Free ID hashtable

iemand enig idee wat dit kan zijn? vind het nogal vaag.

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:49

DataGhost

iPL dev

gewoon een bestandje wat je zelf neer hebt gezet / van iets wat je hebt gedownload/uitgepakt

waar heb je trouwens al naar gezocht? zoeken naar "Free any remaining temp blocks" leverde mij iets met SOAP op
met een bestandje TEST.log (die hebben hetzelfde icoon als .txt files)

http://alien.cern.ch/cache/gsoap-2.2.3/soapcpp2/stdsoap2.cpp

eigen schuld dus?

ja:
code:
1
2
3
4
5
#ifdef SOAP_DEBUG  
  soap_set_recv_logfile(soap, "RECV.log");
  soap_set_sent_logfile(soap, "SENT.log");
  soap_set_test_logfile(soap, "TEST.log");
#endif

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
DBGLOG(TEST, SOAP_MESSAGE(fdebug, "Free namespace stack\n"));
  while (soap->nlist)
  { np = soap->nlist->next;
    if (soap->nlist->ns)
      free(soap->nlist->ns);
    free(soap->nlist);
    soap->nlist = np;
  }
  DBGLOG(TEST, SOAP_MESSAGE(fdebug, "Free any remaining temp blocks\n"));
  while (soap->blist)
    soap_end_block(soap);
  DBGLOG(TEST, SOAP_MESSAGE(fdebug, "Free attributes\n"));
  while (soap->attributes)
  { tp = soap->attributes->next;
    free(soap->attributes->value);
    free(soap->attributes);
    soap->attributes = tp;
  }
  DBGLOG(TEST, SOAP_MESSAGE(fdebug, "Free pointer hashtable\n"));
  soap_free_pht(soap);
  DBGLOG(TEST, SOAP_MESSAGE(fdebug, "Free ID hashtable\n"));

[ Voor 126% gewijzigd door DataGhost op 21-08-2005 21:22 ]

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

Topicstarter
als het zo was, had ik m wel eerder opgemerkt. mijn bureaublad is namelijk helemaal leeg, op de standaard icoontjes na en ik heb de laatste paar dagen niks geinstalleerd.

dus vandaar.... Hitman Pro, HijackThis and Security Task Manager vinden niks vreemds

maar goed, zal dus wel :)

check het liever even om te horen te krijgen dat het niks is, ipv er niet even achteraan te gaan :)

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ik krijg het idee dat je niet echt gezocht hebt ofzo: in Google krijg ik één link terug, met alle inhoud van het txt bestandje:
http://alien.cern.ch/cache/gsoap-2.2.3/soapcpp2/stdsoap2.cpp

Edit: ik was te laat...

Ik vraag me alleen wel af wat het is. Het enige wat ik kan vinden is het volgende:
http://www.cs.fsu.edu/~engelen/soapmain.html#intro

[ Voor 32% gewijzigd door Motrax op 21-08-2005 21:27 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb ooit bij iemand anders, een onbekende waar ik toevallig ontdekte dat een-en-ander open stond, ook iets op zijn/haar achter gelaten. Misschien dat het zoiets is?

Weg redenatie 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 21-08-2005 21:22 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:49

DataGhost

iPL dev

7th-Phoenix schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:21:
check het liever even om te horen te krijgen dat het niks is, ipv er niet even achteraan te gaan :)
:? je checkt liever even hier of wij voor jou willen gaan zoeken bij het oplossen van jouw 'probleem' / levensbedreigend virus? dat is niet de gang van zaken op GoT, lees de registratievoorwaarden/FAQs maar even (te lui om een linkje te zoeken omdat eigen initiatief uit dit topic (behalve de inhoud van het textbestandje) ontbreekt)
als je 2 seconden had gespendeerd aan zoekwerk was je er al achter gekomen

[ Voor 22% gewijzigd door DataGhost op 21-08-2005 21:25 ]

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

Topicstarter
nee, ik zeg toch al dat diverse programma's niks verdachts verder op mijn PC vonden en ik dus dat bestandje ff raar vond en dus voor de zekerheid hier navraag doe

maar goed.

laat maar. dacht dat deze site onder andere bedoeld was om andere mensen die er wat minder verstand van hebben te helpen. maar jij vind dan maar weer meteen dat ik lui ben :Z

is goed jongen

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

7th-Phoenix schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:27:
nee, ik zeg toch al dat diverse programma's niks verdachts verder op mijn PC vonden en ik dus dat bestandje ff raar vond en dus voor de zekerheid hier navraag doe

maar goed.

laat maar. dacht dat deze site onder andere bedoeld was om andere mensen die er wat minder verstand van hebben te helpen. maar jij vind dan maar weer meteen dat ik lui ben :Z

is goed jongen
Sorry, ik gooi het in Google en heb binnen 2s. antwoord. Kijk het gaat er niet om mensen helpen die iets minder verstand hebben te helpen, het gaat erom dat degene die een topic start ook enig inzet vertoond en niet even een vraag neerplempt. En daar lijkt het nu wel op.

Edit: ik moet alleen wel weer denken aan een keer dat ik in Google een verkeerde zoekterm gooide en niets kon vinden. Icm test.txt kon ik ook geen relevante hit terug vinden, met alleen de inhoud van het txt bestandje wel. Ik beschuldig je dus niet van geen inzet, alleen maar dat het erop lijkt ;) (verkeerd zoeken kan je bijna niemand verwijten).

Kijk, al was je nu gekomen met de vraag wat het bestandje op de desktop doet en dat je de enige link op internet vind die het relateert aan Gsoap, maar dat je verder niet kan vinden wat het is, en dat anderen het misschien weten, dan was je topic start een stuk uitgebreider geweest :)

[ Voor 15% gewijzigd door Motrax op 21-08-2005 21:32 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Het kwam inderdaad zoals je het opschreef heel erg over alsof je het als helpdesk wilde gebruiken en dat een dozijn mensen wel even 5 minuten konden lezen / denken / zoeken zodat jij dat niet hoefde te doen. Daarom is het handig om in de topicstart aan te geven wat je al had gedaan zodat we niet het verkeerde beeld krijgen :Y)

Dat die module wordt gebruikt zegt op zichzelf niets: dat kan een serieus stuk software zijn of malware. In beide gevallen brak omdat het niet op je desktop hoort te komen :P De laatste tijd programma's geinstalleerd?

Anyhow, met afsluiters als "is goed jongen" gaat dit topic niet meer goed komen natuurlijk: zo reageren naar mensen die mee willen denken helpt niet. Dit topic gaat dicht, open evt. een nieuw topic met wat meer info over lopende processen, evt. openstaande verbindingen, etc als je het nog verdacht vindt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.