Toon posts:

Gebruiksaanwijzing voor iiyama 21"beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dames en heren

ik zoek de gebruiksaanwijzing en de goede drivers
voor de vision master 500 21" crt beeldscherm
model nummer mf-8721e

heb hem net binnen tweedehand gekocht maar ze hadden de gebruiksaanwijzing en de drivers niet meer.
op de website van iiyama kon ik het namelijk niet vinden en op google ook niet dus dan maar op deze manier

bvd

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom wil je de gebruiksaanwijzing hebben? Kwestie van monitor aansluiten en aanzetten. Verder kun je alles via het OSD doen.

En drivers heb je niet nodig voor je monitor, gewoon instellen hoe je dat ding wil en klaar.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:33:
Waarom wil je de gebruiksaanwijzing hebben? Kwestie van monitor aansluiten en aanzetten. Verder kun je alles via het OSD doen.

En drivers heb je niet nodig voor je monitor, gewoon instellen hoe je dat ding wil en klaar.
weet ik maar je hebt er dirivers voor dus ging ik ernaar opzoek
en een handleiding is nooit weg snap je

Verwijderd

google:

manuel/driver +iiyama + typenummer

je zal er wel iets vinden als het op het net staat

sry, niets gezegd (idd op site van iiyama stond het niet, geloofde je niet en heb ff gekeken, maar blijkbaar geven die geen echt 100% goede dienst na verkoop :+)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 20:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:37:
google:

manuel/driver +iiyama + typenummer

je zal er wel iets vinden als het op het net staat

sry, niets gezegd (idd op site van iiyama stond het niet, geloofde je niet en heb ff gekeken, maar blijkbaar geven die geen echt 100% goede dienst na verkoop :+)
zelf zeker niet geprobeerd zeker
http://www.google.nl/sear...ver+iiyama+mf-8721e&meta=

ok net telaat maar algoed

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 20:44 ]

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:35:
[...]

weet ik maar je hebt er dirivers voor dus ging ik ernaar opzoek
en een handleiding is nooit weg snap je
Ok, maar waarom zou je er drivers voor willen? Kijk, onder windows 95 waren die soms nog wel eens nodig, maar ik ga er vanuit dat je een wat moderner OS draait en dan heb je dat echt niet nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:40:
[...]

Ok, maar waarom zou je er drivers voor willen? Kijk, onder windows 95 waren die soms nog wel eens nodig, maar ik ga er vanuit dat je een wat moderner OS draait en dan heb je dat echt niet nodig.
hij doet het ook
ik zit er er nu naar te kijken
maar het is handig om te hebben zit er niet voor niks bij geleverd

Verwijderd

Op de website staan ze wel alleen moet je een ander model CRT selecteren en dan bij oude drivers in de zip kijken. Die drivers zijn namelijk de hele package bij Iiyama.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:46:
Op de website staan ze wel alleen moet je een ander model CRT selecteren en dan bij oude drivers in de zip kijken. Die drivers zijn namelijk de hele package bij Iiyama.
ok dank je nu de handleiding nog

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:43:
[...]

hij doet het ook
ik zit er er nu naar te kijken
maar het is handig om te hebben zit er niet voor niks bij geleverd
Ze zitten er wel voor niets bijgeleverd.
Sterk nog iiyama levert drivers niet eens bij, ik heb zelf de VMP510 (zelfde als die jij hebt alleen een 22" model) en daar zaten verder geen drivers bij of wat dan ook.

Dus als je win95 draait zou ik de moeite doen, anders heb je er werkelijk helemaal niets aan (en zijn dus niet handig te hebben).

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:47:
[...]

Sterk nog iiyama levert drivers niet eens bij, ik heb zelf de VMP510 (zelfde als die jij hebt alleen een 22" model) en daar zaten verder geen drivers bij of wat dan ook.

Dus als je win95 draait zou ik de moeite doen, anders heb je er werkelijk helemaal niets aan (en zijn dus niet handig te hebben).
ok ok rustig ik was er alleen maar naar opzoek niet dat ik ze nodig heb ofzo
ik wist niet dat ze er niet bijgeleverd werden

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Terw_Dan schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:47:
[...]

Uhhhh, ik heb hier toch echt een originele driverdiskette liggen voor mijn Pro500 evenals de handleiding die ik echter nog nooit heb gebruikt.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Guardian Angel schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:58:
[...]

Uhhhh, ik heb hier toch echt een originele driverdiskette liggen voor mijn Pro500 evenals de handleiding die ik echter nog nooit heb gebruikt.
komt de pro overeen met de gewone 500

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Geen significant verschil. Een handleiding van de kleinere 17" (heb ik ook nog) is trouwens dezelfde. De meeste monitoren uit die tijd hadden exact dezelfde bediening.

[ Voor 3% gewijzigd door Guardian Angel op 21-08-2005 22:30 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Guardian Angel schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 22:28:
Geen significant verschil. Een handleiding van de kleinere 17" (heb ik ook nog) is trouwens dezelfde. De meeste monitoren uit die tijd hadden exact dezelfde bediening.
ok ik weet genoeg
bedankt iedereen
Pagina: 1