Feli Zoefff
moge je veel modplezier hebben in FG
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Meer Nikon mensjes als mod in FG
Feli Zoefff
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
iddXanderH schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:33:
\o/
Meer Nikon mensjes als mod in FG
Feli Zoefff
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Knipze...
ARME AOW’er
Stiekem...Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:52:
Feli Zoefff
Het wordt wel scary met al die Nikonmods, ik ruik een coupe?

Betekent dit dat ik mijn antieke lijst potentieel SA-modmateriaal moet afstoffen om jouw naam er af te krassen?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Geef je 'em toch nog een paar knopjes?F_J_K schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:03:
Hoihoi
Betekent dit dat ik mijn antieke lijst potentieel SA-modmateriaal moet afstoffen om jouw naam er af te krassen?
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
karakter uit de fabeltjeskrant voor de mensjes van na 1980
/me riemer kijkt maar weer naar een Canon EOS ofzo
2e hands best betaalbaar
[ Voor 33% gewijzigd door aReaRe op 21-08-2005 21:45 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Jammer dat je van het verkeerde kamp bent...
Nee, zonder gekheid, succes. Ik denk dat je een goede bent voor deze job!
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Nah, is gewoon de verhoudingen recht zettenVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:52:
Feli Zoefff
Grrrrrene en Pelle uit de Canon-hoek, en Zoefff en ik uit de Nikon-hoek, eerlijk verdeeld
Gemiep over merken altijd

hij heeft z'n welkomstcadeau nog niet gehadbreinonline schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:43:
Jammer dat je van het verkeerde kamp bent...![]()

Feli Zoefff \o/
Inkoppertjebreinonline schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:43:
Feli Zoefff!
Jammer dat je van het verkeerde kamp merk bent...![]()
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Want ze openen zeker weer 'n blik.
Dit keer voor 'n modje in FG,
Met wie gaan ze nu weer in zee.
O, ik zie daar een mooie troef,
Ja ja, het user Zoefff.
Proost dan maar op dat rode jack,
Staat je niet eens zo gek.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
KroontjesPen schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:52:
Neem eerst maar 'n glaasje voor de schrik.
Want ze openen zeker weer 'n blik.
Dit keer voor 'n modje in FG,
Met wie gaan ze nu weer in zee.
O, ik zie daar een mooie troef,
Ja ja, het user Zoefff.
Proost dan maar op dat rode jack,
Staat je niet eens zo gek.
Dat ik ook nog een persoonlijk gedicht van KroontjesPen zou krijgen had ik bij het registreren in 2001 nooit verwacht
Ik heb mezelf een wekomstcadeau gegeven, een SB-800Korakal schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:45:
[...]
hij heeft z'n welkomstcadeau nog niet gehad
Feli Zoefff \o/
Want de mods zijn toch wel mensen die serieus met fotografie bezig zijn, en tja, wat moet zo iemand met een zilvere plastic speelgoed cam
* Tonio vlucht
Maareh, gefeliciteert Zoefff, succes met je nieuwe knoppies
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Riemer schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:39:
Feli Zoef de Haas
offtopic:
karakter uit de fabeltjeskrant voor de mensjes van na 1980
Hé, '88 en best bekend
Tja, Grrrrrene's D30 is dan ook nog gewoon zwart. Maarja, Pelle he...Elite_Dead schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 22:01:
* Xander vindt het helemaal niet zo gek dat het grootste deel van de mods een nikon heeft.
Want de mods zijn toch wel mensen die serieus met fotografie bezig zijn, en tja, wat moet zo iemand met een zilvere plastic speelgoed cam
* Xander vlucht
^^ Met stom
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Nu ga ik slapen, morgen weer modder-eten
personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Was ook het eerste dat ik dacht toen ik het zag. Maar als ik op zijn naam klik, is het idd een logischere keuze om hem op FG the zettenF_J_K schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:03:
Feli Zoefff, wees een beetje voorzichtig met die harde waren jongens, ze kunnen niet zoveel hebben

[ Voor 5% gewijzigd door Compubiter op 22-08-2005 09:59 ]
|>
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
veel plezier met je nieuwe knopjes
feli
Zat nog een kruimel in
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Zoefff: feli jongen! Dat rode kleurtje benadrukt je naam maar weer es... Ferrari like rood
Is dat cadeau geen Ferrari? Past mooi bij zijn modkleurtjeKorakal schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:45:
[...]
hij heeft z'n welkomstcadeau nog niet gehad
Feli Zoefff \o/
Anyway, feli
[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 25-08-2005 18:37 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
[mierenneukmodus]Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:52:
Feli Zoefff
Een coup

[/mierenneukmodus]
Feli Zoefff... Alhoewel ik waarschijnlijk alleen in FG kom om ff mooie pics te bekijken, mijn fotografiekennis is redelijk nihil
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
ik lurk dan meestal in FG, maar ik zie je er wel vaak rondzwerven
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME