Ik moet temperatuur loggen en heb een goeie logger van pico gekocht met USB aansluiting. Het ding heeft wel geen groot geheugen maar door onmiddelijke upload naar pc geen probleem. Het hele zooitje wil ik in een koffer inbouwen (alles zal wel langer meegaan en ook wat professioneler voor de klanten). Heb een D-link pcmcia usb kaartje gekocht ( 2 aansluitingen). Laptop geformateerd, win 98 erop, vervolgens upgrade second edition. Driver geïnstalleerd, kaartje erin. Je hoort me al afkomen, het wil maar niet werken. Volgens site van d-link zeker geen probleem met 98 second edtion waar ik wel kan inkomen. Heb es m'n optische muis in dat ding gestoken en niets van lampje brand. Ik veronderstel dat het gewoon die laptop is die geen 5V kan steken naar de verbruiker of ben ik verkeerd? Nergens maar dan ook nergens vind je informatie of het wel mogelijk is usb te zetten op die presario. Ik dacht ook al dat ik een ouwere cardbus usb pcmcia adaptertje moet zoeken (je weet maar nooit) maar nergens iets deftigs te vinden.
iEMAND DIE ME KAN HELPEN,
tIM
iEMAND DIE ME KAN HELPEN,
tIM