Toon posts:

memmory faalt/kapot

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleem met de memmory card van m'n ps2.
Ik heb er twee, een echte en een neppe. In dit geval gaat het om de neppe.
Deze gebruik ik om belangrijke save's op te kopieren zodat ik bij eventueel dataverlies niet helemaal overnieuw moet beginnen. Maar dat terzijde.

Ik had deze memmory card dus in m'n ps2 zitten. Toen viel de stroom uit, data beschadigd.
Als ik het menu van de memmory card zelf ga, gaat hij daar meteen weer terug uit (dus terug naar het ps2 browser screen). Ook de safegames van de spellen die erop staan worden in de spellen niet herkend. Is er een manier om de memmory card leeg te maken?
Ik plaats dit hier, omdat ik geen specifiieke titel weet om dit op te zoeken bij google enz.

Weet iemand van jullie hoe ik dit probleem op kan lossen?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je het ding niet wissen in je menu? [google=format ps2 memory card] levert mij ook best veel opties :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Neej, kan hem niet wissen in het menu. Bedankt voor je zoek tip, maar de memmory card zelf is niet van sony. Dus als ik iets vind, maar hopen dat het werkt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Zoals sanfranjake hier laat zien, er is veel met zoekwerk te vinden. Je zegt geen titel te weten voor google, maar je hebt er genoeg, zolang je ze maar correct definieert (en spelt!)

memory ipv memmory
savegames ipv safegames
*exacte fabrikant en modelnaam* ipv 'een neppe'

etc...

Voortaan aub zelf die nauwkeurigheid opbrengen, dan vind je het vanzelf :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.