Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Check je handleiding even, maar zou je bios die instelling niet gewoon negeren als je maar één videokaart hebt? Want dan boeit het nu dus niet, alleen maar als je er een tweede kaart bij zou prikken.
Zo scherp als een voetbal!
Als je er naast een AGP kaart ook een videokaart op de PCI bus hebt dan maakt het wat uit.
Er wordt gewoon gekeken naar wat hij het eerste tegenkomt. Deze optie is bedoelt voor als je een pci kaart als primaire videokaart wil gebruiken omdat het anders niet werkt (kwam nog wel eens voor met oude kaartjes).
Je kunt het nu op AGP zetten, maar het maakt niets uit.l
Er wordt gewoon gekeken naar wat hij het eerste tegenkomt. Deze optie is bedoelt voor als je een pci kaart als primaire videokaart wil gebruiken omdat het anders niet werkt (kwam nog wel eens voor met oude kaartjes).
Je kunt het nu op AGP zetten, maar het maakt niets uit.l
OK dan laat ik hem zo staan...
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Als die instelling iets uit zou maken zou je geen beeld hebben want je hebt neem ik aan geen PCI videokaart erin zitten. Aangezien je wel gewoon beeld hebt (via je AGP kaart) maakt het blijkbaar dus geen bal uit wat je daar instelt. Ik zou hem wel gewoon even op AGP zetten, aangezien dat wel je primary is, alleen zodat het goed 'lijkt' al maakt het dus niets uit.