Toon posts:

Bij het klikken van hyperlinks lokale map openen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okeej ik heb een heel vreemd probleem dat zich voordoet in Office Outlook XP.
Ik heb echter een vermoeden dat het iets is dat verholpen kan worden in de gewone windowsinstellingen, is dit niet zo dan mag dit topic gemoved worden naar het Office gedeelte.

Als er een mail wordt gestuurd die hyperlinks bevat dan zorgt een muisklik op de link er niet voor dat explorer (of firefox) opgestart wordt, ipv dat gaat hij in een lokale map browsen.

Dit is nogal omslachtig en onhandig, weet iemand hoe dit te verhelpen is?

Met vriendelijke groet,

Verwijderd

Zet juiste links in het mailtje :) dus niet links like: file:///c/blabla.doc, maar http://www.webserver.nl/blabla.doc.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat staat er in die links dan? Ik veprlaats je topic even van Windows Operating Systems naar Officesuites en -software aangezien dit Outlookspecifiek lijkt te zijn. Wat heb je allemaal al geprobeerd om dit op te lossen?

[ Voor 73% gewijzigd door sanfranjake op 21-08-2005 18:33 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 18:00:
Wat staat er in die links dan? Ik veprlaats je topic even van Windows Operating Systems naar Officesuites en -software aangezien dit Outlookspecifiek lijkt te zijn. Wat heb je allemaal al geprobeerd om dit op te lossen?
Het gebeurd ook bij http links, ook als die direct naar een htm pagina verwijzen.
Ik heb geprobeerd om de instellingen te doorzoeken, en het MSDN netwerk kon ook geen antwoord vinden.
Ik hou in mijn achterhoofd dat het een beveiligingsinstelling zou kunnen zijn, maar ik ga er van uit dat er ergens een vinkje of registersleutel is die dit kan instellen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Office helemaal up-to-date inclusief SP3 en navolgende updates?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 23:32:
Office helemaal up-to-date inclusief SP3 en navolgende updates?
Dat kan ik nu niet controleren, morgen ga ik even kijken wat de versienummers zijn.
Zijn er nog andere dingen waar ik naar moet kijken, dan post ik dat morgen.

Bedankt voor de handige reacties tot zover :)
Pagina: 1