Toon posts:

Computer blijft 'hangen'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon het met de search niet vinden, dus vandaar dit topic. Mijn Duron 700 blijft af en toe hangen, dwz: voor een seconde of 4-5 doet ie niks meer, muis beweegt niet, toetsenbord werkt niet, maar hij laadt ook niet. De momenten lijken willekeurig, maar wel bijna elke minuut volgens mij. Waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Kun je ook even voortaan vermelden wat je allemaal al hebt geprobeerd om het op te lossen, en wat je specs zijn dus; welke os gebruik je (winxp, win2k, win98), type mobo, type videokaart, voeding etc. Kortom je geeft te weinig info.

Probeer dit lijst je af te werken B) :
scannen op virussen
scannen op spyware
drivers updaten (van oa je netwerkkaart, videokaart, chipset)
sp2 geinstalleerd? (ik ga er maar vanuit dat je winxp hebt)
windows geupdate?

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:49

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Xadeon: je lijstje is een beetje overbodig. Als TS een beetje gezocht had op GoT, dan had hij Hangen en Opstartproblemen troubleshooter gevonden :)

Dat we mer info nodig hebben klopt overigens wel, want glazen bollen verkopen ze niet meer en dit is wel heel summier ;)

Derhalve aan TS het verzoek: werk eerst Hangen en Opstartproblemen troubleshooter helemaal door, en als je er dan nog niet uit komt, post de resultaten dan hier, zodat we je kunnen helpen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik ga ff kijken, kom niet zovaak op dit forum, dus wist niet dat er zon trouble shooter was.

Thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Mijn lijstje is niet overbodig, het openen van deze topic wel. ;)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21