Toon posts:

[XP] Partities verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik was van plan om mijn pc te formateren en windows opnieuw te installeren.
Ik werk met een maxtor van 200gig en toen ik windows voor het eerst installeerde weet ik nog dat ik toen problemen had omdat windows geen hd's herkende groter dan 139 gig ofzo.
Nu heb ik alles op mijn d partitie geplaatst van bestanden die ik nog nodig had zoals fotos en dergelijke.

Ik start op met de cdrom van win xp en bij de instalatie zie ik staan ipv 2 partities, ongeformateerde schijfruimte 139 gig.
Ik dacht dat dit kwam door mijn hd van 200 gig, maar nu kan ik mijn pc niet meer opstarten. mij pc vind geen bootsector op mijn hd

Hopelijk kunnen jullie me helpen want ik heb die bestanden zeker nog nodig. Ik heb een dvd writer als ik er zo zou aankunnen en alles writen zou ik al heel ver staan.

Hopelijk kunnen julle me helpen

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je kan hierover meer dan zat info vinden, bijvoorbeeld in de OM FAQ / Beleid en de Windows Operating Systems - FAQ. Hier op GoT verwachten we dat je zelf wat onderzoek doet voor je een topic opent. Wat heb je concreet allemaal al voor oplossingen gevonden en geprobeerd? Dat zie ik in je topicstart niet terug.... Als je even een cd slipstreamt met SP1 of 2 kanje waarschijnlijk zonder problemen verder :Ps

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters