Hoi,
Mn ouders irriteren zich mateloos aan onze computer. Dit is het probleem:
We hebben op onze computer 3 gebruikers, waarvan niemand gewoon uilogt, maar gewoon ingelogd blijft. Nu vinden mijn ouders dat het wisselen TE lang duurt, en ik kan niet langer blijven zeggen dat ze geen geduld hebben.
Dit zijn onze computer specs.
Dell dimension 8300
Pentium 4 3ghz HT (northwood)
Dells eigen gare mobo, er zit geen enkele sensor op....
512MB Ram
Nvidia fx5200 128MB
(niet echt een ding om te juichen dus
)
Ik weet niet of dit een software matig probleem is, of dat er wat aan de hardware moet worden gesleuteld.
Na wat googlen moesten we programma's van anderen afsluiten in taakbeheer, maar dat is geen oplossing voor mn ouders...
Wie O Wie kan mij helpen?
Hartsike bedankt alvast!
Tom
Ps. Voor de mods, ik weet niet of het topic hier goed staat, mijn excuses daarvoor.
Mn ouders irriteren zich mateloos aan onze computer. Dit is het probleem:
We hebben op onze computer 3 gebruikers, waarvan niemand gewoon uilogt, maar gewoon ingelogd blijft. Nu vinden mijn ouders dat het wisselen TE lang duurt, en ik kan niet langer blijven zeggen dat ze geen geduld hebben.
Dit zijn onze computer specs.
Dell dimension 8300
Pentium 4 3ghz HT (northwood)
Dells eigen gare mobo, er zit geen enkele sensor op....
512MB Ram
Nvidia fx5200 128MB
(niet echt een ding om te juichen dus
Ik weet niet of dit een software matig probleem is, of dat er wat aan de hardware moet worden gesleuteld.
Na wat googlen moesten we programma's van anderen afsluiten in taakbeheer, maar dat is geen oplossing voor mn ouders...
Wie O Wie kan mij helpen?
Hartsike bedankt alvast!
Tom
Ps. Voor de mods, ik weet niet of het topic hier goed staat, mijn excuses daarvoor.