Laatste tijd rare beoordelingen +4 voor een enkele zin ed

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024
De laatste tijd zie ik erg veel reacties van enkele gebruikers met een +4 interessant voor een quote van de topic tekst en een nietszeggend eigen zinnetje erbij. Dit terwijl de rest van de gebruikers binnen het topic met veel interessantere reacties niet verder komen dan een +1 interessant.

Dit komt de laatste tijd wel erg vaak voor en het lijkt mij erop dat ze gewoon in elk topic wat neerpleuren en op een of andere manier andere gebruikers (vriendjes of dubbele accounts) gebruiken om hun score op te vijzelen.

Dit kan ik niet staven, maar het is wel erg frappant dat me dit de laatste tijd erg veel opvalt en dan zit ik zelf toch al een hele tijd op tweakers (minstens 1 keer per dag). Voornamelijk als lezer, niet zozeer als poster.

Ik weet dat er speciale supermoderators zijn die dit wellicht tegenkomen. Ik modereer zelf vrijwel niet, alleen als ik iets erg oneerlijk of zwaar overtrokken zie dan wil ik nog wel eens wat puntjes uitdelen of juist weghalen.

Ik was benieuwd of dit anderen ook opgevallen was en zo ja of hier iets mee gedaan wordt? Wordt zoiets gemonitord? Niet dat ik het vreselijk belangrijk vind hoor.

edit:
sorrie stond op de verkeerde plek. btw ik zie dergelijke effecten de laatste tijd bij bijna elk topic. Iets wat volgens de "strenge" normen gewoon een 0 verdiend heeft dan opeens een +4

[ Voor 8% gewijzigd door Cyberdeck op 21-08-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > TMF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberdeck
nieuws: Meer details over DVI-opvolger DisplayPort

Hier bijvoorbeeld, ik heb enkelen al naar de +3 gemod, maar naar mijn mening zijn ze niet eens een +1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Dat is nog een heel jong draadje. De ervaring leert dat de scores na verloop van tijd wel wat normaler worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberdeck
nieuws: AMD daagt Intel uit voor duel

hele vreemde moderaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, het is een intel vs amd thread, altijd goed voor de nodige "fanboi" moderaties.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Wat d8 je van deze http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1393857
1 opmerking en +4 niks, nada, jente onderbouwing.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:55

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Valt mij ook op (en er worden regelmatig topics over geopend).

Ik heb soms het gevoel dat ik alleen nog maar negatief moet modereren, ik strooi ongelooflijk veel "-1 overgewaardeerds" uit om dit soort rare +4 en +3 posts.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Spice schreef op woensdag 07 september 2005 @ 06:06:
Wat d8 je van deze http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1393857
1 opmerking en +4 niks, nada, jente onderbouwing.
Hij staat inmiddels op +2, maar dat is nog teveel. Omdat hij is doodgemod heb ik hem maar een PM-zetje naar +1 gegeven.
Pagina: 1