tik in:
listpkg
je krijgt een lijst met packages.
Daarin zie je ook dnetc staan
tik in:
installpkg dnetc
dan download ie zelf dnetc, installeert 'm als deamon en runned em.
freeSCO = GOED!
listpkg
je krijgt een lijst met packages.
Daarin zie je ook dnetc staan
tik in:
installpkg dnetc
dan download ie zelf dnetc, installeert 'm als deamon en runned em.
freeSCO = GOED!
Frenzy,
Kun je ook dnetc draaien als je geen swapfile hebt en 8 MB ram???
Jah, ik heb een 486 dx2/66 met 8 MB ram zonder hdd waar freesco op draait, en het lijkt me wel leuk om af en toe een keytje te kraken met dat ding
Kun je ook dnetc draaien als je geen swapfile hebt en 8 MB ram???
Jah, ik heb een 486 dx2/66 met 8 MB ram zonder hdd waar freesco op draait, en het lijkt me wel leuk om af en toe een keytje te kraken met dat ding
Hier stond achterhaalde informatieā¦
dan heb je waarschijnlijk gekozen voor NO bij 'enable addon packages' tijdens de install. En dus kan het dan niet.
Ik zou zeggen probeer het, dan merk je het vanzelf.
Ik zou zeggen probeer het, dan merk je het vanzelf.
en dan, hoe comfig ik het koetje???
/edit
comfig, ik bedoel natuurlijk config
/edit
er blijft ook maar staanOp woensdag 27 juni 2001 23:38 schreef RRX het volgende:
en dan, hoe comfig ik het koetje???
/edit
krijg ik ook een bevestiging??? vanNow downloading the install script for dnetc from the freesco site...
"Download Completed"
probeer eens
snarf gathering.tweakers.net
je zou dan de default pagina van GoT moeten binnenkrijgen (staat dan in de dir waar je op dat moment bent). Zo niet, dan gaat er iets niet lekker met je verbinding. Check je forwarding en masquerading enzo, dan.
Gaat het wel goed, dan is er iets mis met je installpkg. Normaal gesproken heb je dat installscript namelijk in 1 a 2 seconden binnen (is maar een paar honderd bytes). Je krijgt dan de vraag of je het script wilt runnen of zien. Als je het script runned, wordt alles automatisch geinstalleerd en hoef je alleen nog
./dnetc &
in te tikken (of misschien gaat dat zelfs wel automatisch, weet ik niet meer), en je ini editten natuurlijk.
snarf gathering.tweakers.net
je zou dan de default pagina van GoT moeten binnenkrijgen (staat dan in de dir waar je op dat moment bent). Zo niet, dan gaat er iets niet lekker met je verbinding. Check je forwarding en masquerading enzo, dan.
Gaat het wel goed, dan is er iets mis met je installpkg. Normaal gesproken heb je dat installscript namelijk in 1 a 2 seconden binnen (is maar een paar honderd bytes). Je krijgt dan de vraag of je het script wilt runnen of zien. Als je het script runned, wordt alles automatisch geinstalleerd en hoef je alleen nog
./dnetc &
in te tikken (of misschien gaat dat zelfs wel automatisch, weet ik niet meer), en je ini editten natuurlijk.
Whaaaa, ik ben er weer
nadat ik installpkg dnetc typte kon ik ineens niet meer op internet, en ik kreeg het ook niet meer aan de parrt:? ik heb nu maar weer e inet op mijn eigen PC aangesloten.
Pagina: 1