Toon posts:

PC aansturen van buitenaf?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

sinds ik hier sinds kort gebruik kan maken van vier internetlijnen (allemaal 4/1mbit), wil ik mijn vriendin toegang geven tot al deze internet lijnen. Ze is iemand die veelvuldig gebruik maakt van mIRC en Bittorrent, en ze wil opdeze manier een hoger ratio/meer kunnen downloaden bij mIRC.

Ik wil haar mijn vier PC's met behulp van een programma aan laten sturen. Wie weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Welk programma is hiervoor geschikt?

P.s.; dit moet vanuit haar huis kunnen, een kilometer verderop.

Alvast bedankt _/-\o_

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:29
http://www.google.nl/sear...rg.mozilla:nl-NL:official

Zoek op Remote Admin, en dan programma's als Remote Admin (zelfde naam), of Real VNC..

Verwijderd

Wat voor verbinding heeft zij? Die 1 mbit van jou moet wel genoeg zijn, maar zij heeft ook niet genoeg aan een 33.6k inbellijntje :P

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Je kan RealVNC pakken of TightVNC is wat sneller! Er zijn er genoeg ;)

• hellbringer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11-2025

hellbringer

Weeeeeeee!

Of gewoon via RDP (eventueel over VPN), weet niet wat voor OS je draait maar dat zit standaard in WindowsXP/2003 (2000?)

Rechtemuisknop op "deze computer" -> verbindingen -> vinkje voor "Verbindingen van buitenaf toestaan" -> APARTE gebruiker voor je vriendin aanmaken en toevoegen aan "gebruikers selecteren"

Dan op je modem/router poortje 3389 doorlaten naar je PC/server.

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-03 23:58
Het kan zelfs met MSN Messenger (hulp op afstand), alleen moet je dan per keer toestemming geven.

Verwijderd

Of als je X11 draait met XDMCP remote inloggen :)
http://www.tldp.org/HOWTO/XDMCP-HOWTO/

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Kom op zeg, hier is ruim voldoende over te vinden, en als ze XP draait zit het er zelfs default in.
Verder wijs ik graag nog even naar het mailtje wat je vorige week ontving over je postgedrag.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.