Toon posts:

TV-in gebruiken op Asus ax850xt pe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn asus ax850xt pe heeft schijnbaar een tv-in aansluiting en HDTV. Het enigste wat ik zie is een s-video aansluitingen 2x DVI. Hoe krijg ik het signaal van de tv nu naaar de videokaart?

Zou ik met de HDTV functie mijn xbox kunnen aansluiten voor mooier beeld. ZO ja he doe ik dat?

• oeLangOetan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-02 15:22
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 11:17:
Mijn asus ax850xt pe heeft schijnbaar een tv-in aansluiting en HDTV. Het enigste wat ik zie is een s-video aansluitingen 2x DVI. Hoe krijg ik het signaal van de tv nu naaar de videokaart?

Zou ik met de HDTV functie mijn xbox kunnen aansluiten voor mooier beeld. ZO ja he doe ik dat?
als je geen vivo kabels gekregen hebt is de kans klein dat je xtpe wel degelijk vivo mogelijkheden heeft..
HDTV wordt normaalgezien ondersteunt met de speciale kabels of via je dvi

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:41
bij mijn asus 9600xt zit er zo'n boxje bij dat je kunt aansluiten op die s-video aansluiting

op dat boxje zitten dan al die andere aansluitingen. Zoiets zou er bij jou ook bij moeten zitten denk ik

Verwijderd

Ik kan je wel vertellen dat een XBOX aansluiten op welke manier op een TFT scherm er echt NIET uit ziet.. Heb alle mogelijkheden geprobeerd.. Hou je XBOX aan een TV :9

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen vivo-kabel of iets dergelijks bijgekregen, op de doos staat duidelijk onder features

-dvi-i
-dual VGA
-hdtv
-TV-OUT
-Video-IN

Het moet op een CRT monitor dus geen TFT.

EDIT:ER zit wel een kabel bij van s-video naar 3 tulp stekkers. Rood, groen en blauw?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 18:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een kabel op de composiet aansluiting naar een scart aansluiting maar krijg geen beeld. Hoe sluit je zoiets normaal aan?
Pagina: 1