[XP] Niet actieve programmavensters*

Pagina: 1
Acties:

• tdekruijf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-12-2025
Sinds een paar weken worden programmavensters niet meer aktief als ik ze start. Onder in de taakbalk verschijnt wel het programma, maar blijft oranje knipperen. Ook als een programma een venster laat verschijnen moet ik eerst dit venster activeren. De bovenrand blijft dan lichtblauw ipv donkerblauw zoals bij een normaal scherm.

Wie vertelt mij waar deze instelling (want dat moet het zijn omdat het voor de vakantie wel goed was) terug te vinden is ???

Alvast bedankt !!!!!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Download TweakUI eens voor jouw OS (wat draai je uberhaupt) en loop eens door de instellingen heen; Volgens mij zit daar een optie om nieuwe vensters niet meer de aandacht te laten stelen :) Verder is dit meer iets voor WOS dus ik verplaats je topic even :)

SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vertel nog even welke Windows het hier over gaat en vertel nog even of je wil up to date bent met je virusscanner (welke) en dergelijke :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je Office Outlook 2003 draaien? Ik heb dit altijd als ik die heb geminimaliseerd, en één keer op het icoontje in de tray klik zonder een actie te kiezen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• tdekruijf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-12-2025
Ik draai XP prof (compleet geupdated) met de virusscanner van @home. Ik draai geen Outlook 2003