Toon posts:

brander voor 400 piek max , is het mogelijk ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil niet erg veel geld uitgeven aan een brander dus ik vroeg me af weet iemand een zaak waar ze een cd-brander voor onder de 400 piek hebben ??

thnx

Verwijderd

Nieuw: pricewatch

2e hands gaat beter denk ik

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:56
Hmm ik heb er ooit eentje bij mycom gekocht 415 piek ide 2x2x24x 2 mb buffer is wel al een heel tijdje geleden.
kijk gewoon eens rond het is wel mogelijk alleen verwacht eigenlijk geen state of the art zoals teac ofzo ( heb ik nu >:) )

.

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Oef, ben je net ff te laat, twee weken geleden was de Sony CXD 140 (ofsow, kan ook CFQ zijn... :) ) voor 399,- incl. BTW bij its te koop, dit is een 8x/4x/32x fikker, exact dezelfde als de HP 9110i... 's jammer dat je dat gemist hebt, een perfecte fikker voor een nog perfectere prijs!

Maar wacht 's ff, ik heb de folder niet meer, maar vorige week stond dezelfde fikker voor 325,- excl. BTW bij de Office Center... Misschien geldt dat nog, ik zou ff bellen als ik jou was!

• Cyberdeck
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Die Sony crx 140 (heb ik, perfect apparaat) kost 450 bij www.takeitnow.nl . Correctie:
448.85 inclusief 15,- verzendkosten
Go for it! Is een aanrader ( ik heb er 600,- voor betaald in januari)

• Obi
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

He, crx 140 was het inderdaad, ik had geen zin om het op te zoeken...

Het verschil met de HP 9110i is alleen andere software en een lampje minder... ('k weet niet welk lampje :) )
Pagina: 1