Toon posts:

[XP] Harddisk unallocated and removable geworden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eind vorige week een van mijn werk hard disk op de 2de IDE kanaal gegooid in plaats van de DVD writer....nou niks mis ....allles goed gegaan op de werk harddisk een backup van XP ghost gegooid...
Bij volgende dag booten merkte ik dat een Matrox harde schijf van 200gig niet meer aanwezig was....zoeken in de computer management van de XP professional liet de hard disk als een removable disk zien met als opnerking unallocated. ...

Ik had daar 80 gig aan films op ......Is dat nog goed t e krijgen of moet er gewoon een format over heen???

• darkadon
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
heb je toevallig een a8ni sli deluxe? of een nforce 4 moederbord? dan heb ik dit probleem ook gehad. En heb het niet kunnen oplossen mijn topic hierove levert ook geen nuttige posts op.

Probeer een bios update mischien wil dit helpen?

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Loshalen, rebooten, uit zetten en weer vast maken heeft niet geholpen?

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-02 18:33

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Staat hij niet vermeld in "disk management" als zijnde nog niet gemount/geactiveerd?

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

Ik zet nog even het OS vooraan in je topictitel volgens Windows Operating Systems - Policy :)

Verwijderd

Topicstarter
thanks voor de reactie jongens. ... ik heb de kabels los gehaald en weer aangesloten heeft niet geholpen....... hij staat in de computer management ==> disk management als unallocated en dus niet geactiveerd.

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-02 18:33

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:32:
thanks voor de reactie jongens. ... ik heb de kabels los gehaald en weer aangesloten heeft niet geholpen....... hij staat in de computer management ==> disk management als unallocated en dus niet geactiveerd.
Dan moet je hem dus activeren ;) . Klik even op dat gele icoontje en volg de wizard.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Pagina: 1