Hallo, sinds ik 2x512mb pc3200 bij m'n bestaand 2x256mb pc3200 heb gezet, krijg ik verschillende foutmeldingen, het gaat hier altijd om een een fout die opgetrede is in een bepaalde .exe. Dit verschilt van explorer.exe tot firefox.exe, ook met windowsmediaplayer en internet explorer heb ik er last van. Soms gelijk bij het opstarten van het des betreffende programma, of soms na 5min. Ook heb ik soms last een willekeurige reboot.
Ik heb windows al opnieuw geinstalleerd, maar dat gaf geen effect, sterker nog, ik kan nou microsoft office 2003 niet meer installeren doordat een bepaald .cab bestand op de cd beschadigd is
, maar de cd doet het bij een vriend van mij wel...ik kan nu nog geen memory test doen omdat ik op dit moment niet thuis ben. Maar ik kan me dus niet voorstellen doordat het geheuge misschien niet goed werkt, ik bij bijna elk programma een foutmelding krijg...
Mijn systeem:
Pentium 4 2,8ghz HT
2x256mb @400mhz + 2x512mb @400mhz (draaien allebei dual channel als het goed is)
radeon 9800 pro 256mb (met ati catalyst 5.8 drivers)
Windows XP sp2
Ik heb windows al opnieuw geinstalleerd, maar dat gaf geen effect, sterker nog, ik kan nou microsoft office 2003 niet meer installeren doordat een bepaald .cab bestand op de cd beschadigd is
Mijn systeem:
Pentium 4 2,8ghz HT
2x256mb @400mhz + 2x512mb @400mhz (draaien allebei dual channel als het goed is)
radeon 9800 pro 256mb (met ati catalyst 5.8 drivers)
Windows XP sp2