Ik heb een 2,93ghz intel celeron D met 1 ghz ddr ram, en windows XP met service pack 2 en heb nooit echt problemen gehad met branden van cd's/dvd's ik heb er een aopen 16x dvd+r er in zitten double layer, en heb laats een dvd drive er uit gehaald want had er 2 in zitten en een harde schijf extra bijgestoken. sinds toen heb ik het probleem dat als ik een cd/dvd probeer te branden hij een communicatie error weergeeft en daardoor dus mijn dvd's/cd's allemaal kapot geschreven worden. ik dacht dat het mss kon liggen aan het feit dat mijn dvd rw op slave stond en de harde schijf op cable select, maar na de harde schijf op slave te zetten en de dvd rw op master heeft hij nog steeds hetzelfde probleem, die zitten beide ook op mijn secondary ide omdat er op mijn primary nog 2 andere schijven zitten. ligt het aan het feit waar op de kabel mijn dvd rw zit? of ligt dat aan iets anders? heb laatst nog mijn dvd rw ingeruilt omdat mijn andere na een paar maand sommige dvd's niet wou inlezen... maar deze heb ik nu ook nog maar een maand en vind het nogal bizar dat hij pas die error is gaan geven na het eruit halen van mijn andere dvd rw en het bijsteken van die harde schijf...
21:24:29 Fout bericht : [04/08/03] - Logical Unit Communication CRC Error (Ultra-DMA/32)
deze error gaf hij in alcohol 120% wat wel iets duidelijk was dan de error in nero aangezien daar enkel communicatie error stond.
please help me, heb hier al behoorlijk wat dvd's en cd's aan kapot...
greetz F_GOD
21:24:29 Fout bericht : [04/08/03] - Logical Unit Communication CRC Error (Ultra-DMA/32)
deze error gaf hij in alcohol 120% wat wel iets duidelijk was dan de error in nero aangezien daar enkel communicatie error stond.
please help me, heb hier al behoorlijk wat dvd's en cd's aan kapot...
greetz F_GOD