e18 error op canon ixus 500

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Topicstarter
hoi,

ik heb hier een ixus 500 die een week geleden een melding begon te geven van e18 error.
Naar canon is hij al opgestuurd en die konden er niks mee doen..
Als ik de camera aandoe om alleen foto's te bekijken gaat de lens er effe uit en dan weer erin.
(vroeger ging hij nooit naar buiten als je alleen foto's ging kijken.. ) en dan gaat hij piepen en zegt e18.
Als je foto's wil maken komt de lens naar buiten dan gebeurt er niks en dan gaat ie naar binnen en geeft die e18 error.

Weet iemand hier wat ik nog zou kunnen doen voordat ik deze camera ga begraven:P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Waarom kon Canon er niks mee dan? Lijkt me dat zij als fabrikant een kant-en-klare oplossing voor dit probleem zouden moeten kunnen bieden?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Topicstarter
tjah ik weet het ook niet... zij zeggen dat er niks valt te redden :s :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Al eerste hit op 'ixus 500 error 18' vind ik dit volgende draadje: http://reviews.cnet.com/5...D=56917&messageID=1197111 . Er zijn daar een aantal mensen welke beweren met enig subtiel geweld de E18 fout opgelost te hebben. Klinkt niet helemaal ideaal, maar als je anders ten einde raad bent en de camera zou begraven, kan je het altijd proberen.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Powershot A40 gehad met E18. Wordt je niet blij van, vooral niet als je je erin verdiept en ziet hoeveel mensen hiermee te maken krijgen en hoe Canon hiermee om gaat. Design flaw.
Heb maar een D70 als vervanger geregeld.
Als je nog een vrij uurtje hebt: http://www.ixus-world.de/...repair_guide/e18_01en.htm

"Grandma was slow, but she was old....!!"