Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:11

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Topicstarter
Ik weet niet waar ik het moet zoeken, maar ik krijg mijn Creative Zen Nano Plus niet aan de praat onder Windows 98 SE. Bij het inpluggen wordt ie wel gedetecteerd als zijnde de Zen Nano Plus, maar vervolgens moet ik drivers opgeven en daar gaat het mis. Op de Creative site kan ik geen drivers vinden voor de Zen Nano Plus. Ik weet dat de N200 praktisch dezelfde is en heb ook geprobeerd om die drivers dan maar te gebruiken, maar dat weigert ie.

Iemand ervaring met Win98SE + het aan de praat krijgen van de Creative Zen Nano Plus en/of me de goeie richting op kan helpen?

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Je hebt deze drivers dus geprobeerd? Probeer in ieder geval een USB-poort aan de achterzijde van de PC. Zal niet de eerste keer zijn dat de poort op de voorkant issues heeft.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:11

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Topicstarter
Yup, die driver heb ik geinstalleerd (zonder dat de mp3speler aangesloten was). Vervolgens moet je opnieuw opstarten en dan staat er een Creative Nomad USB Mass Storage device bij de vaste schijfcontrollers inclusief uitroeprekentje. Dat lijkt me niet goed. In ieder geval, ik sluit vervolgens de mp3speler aan en hij wordt herkend als zijnde een Creative Zen Nano Plus speler en hij vraagt om de de drivers. Als ik verwijs naar de MuVo drivers, wil hij deze niet gebruiken als driver.

Hij blijft dus zeuren om Creative Nano Zen Plus drivers, die ik hem niet kan geven :(

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Nestor schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 17:17:
en dan staat er een Creative Nomad USB Mass Storage device bij de vaste schijfcontrollers inclusief uitroeprekentje
Iets specifieker graag, wat is de foutmelding?

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b