www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
Je hebt deze drivers dus geprobeerd? Probeer in ieder geval een USB-poort aan de achterzijde van de PC. Zal niet de eerste keer zijn dat de poort op de voorkant issues heeft.
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Yup, die driver heb ik geinstalleerd (zonder dat de mp3speler aangesloten was). Vervolgens moet je opnieuw opstarten en dan staat er een Creative Nomad USB Mass Storage device bij de vaste schijfcontrollers inclusief uitroeprekentje. Dat lijkt me niet goed. In ieder geval, ik sluit vervolgens de mp3speler aan en hij wordt herkend als zijnde een Creative Zen Nano Plus speler en hij vraagt om de de drivers. Als ik verwijs naar de MuVo drivers, wil hij deze niet gebruiken als driver.
Hij blijft dus zeuren om Creative Nano Zen Plus drivers, die ik hem niet kan geven
Hij blijft dus zeuren om Creative Nano Zen Plus drivers, die ik hem niet kan geven
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
Iets specifieker graag, wat is de foutmelding?Nestor schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 17:17:
en dan staat er een Creative Nomad USB Mass Storage device bij de vaste schijfcontrollers inclusief uitroeprekentje
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b