Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Yakumo Delta 300 GPS] I.c.m. TT5 traag GPS

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De titel zegt het al. Ik heb een yakumo delta 300 GPS en heb pas Tomtom 5 geinstalleerd. Echter het zoeken naar satelieten duurt heel lang. Ik gebruik dus voor de duidelijkheid de ingebouwde gps module van yakumo.
Heb al een topic gevonden over dit probleem op een ander forum maar tervergeefs geen reacties op dat forum, vandaar dat ik het hier probeer.

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:42
Was dit nou dat nieuwe geval? Of die kloon van de mio 168?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je daar allemaal al gevonden dan? misschien handig om die info ook even mee te geven? Zoals je nu je vraag neerzet is het heel erg moeilijk om er achter te komen wat je precies bedoelt...

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Alsjeblieft!

Mitac Mio 168 / Yakumo delta 300 -HS GPS

Ik zou zeggen stel daar je vraag! (Geef dan aub ook iets meer informatie, zoals wat je precies bedoelt met heel lang)

[ Voor 27% gewijzigd door j-w op 20-08-2005 19:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, ik geef iets te weinig info ja.

Op het andere forum van pda club heb ik nog niets kunnen vinden.

Zelf heb ik al het volgende geinstalleerd, ik geef het per stap aan.

- TomTom 5. ( Duurt lang eer GPS door komt ).
- TomTom 5 + update 5.1 ( Duurt lang eer GPS door komt ).
- TomTom 5 + update 5.1 + GPS update TomTom ( Duurt langer eer GPS door komt dan punt 2 ).

Ik denk dan ook dat het sterk aan de GPS ontvanger van de pda ligt. Natuurlijk ook een gedeelte aan tomtom. Echter wat jammer is is dat voor de nieuwe PDA van Yakomo de x versie wel een GPS fix / firmware update is, waardoor je in tomtom binnen een paar tellen GPS ontvangst hebt !!! Echter voor de yakumo ben ik deze nog niet tegengekomen.

Verwijderd

Topicstarter
Slotje graag. Ik ga verder in: Verwijderd in "Mitac Mio 168 / Yakumo delta 300 -HS GPS"

Is dan onnodig om dit topic open te houden.

Bedankt voor jullie hulp mensen tot nu toe.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

ok :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.