Toon posts:

geen 5.1 geluid in Counterstrike: Source??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Soundblster L!ve 5.1 kaart...
Ik heb 5.1 boxen (logisch)...
In windows en al mn anders spellen werkt het geluid, behalve in Counterstrike: Source, ik heb gewoon totaal geen geluid, helemaal niks...
Drivers zijn up-to-date...
Ik heb 5.1 geselecteerd in windows en Counterstrike, maar geen resultaat...
Als ik 2 speakers selecteer in CS, doen alleen mn voorste 2 speakers het, dus mn kaart wordt wel gevonden door het spel...

Wie oh wie kent dit probleem, en kan mij helpen!!!

groeten...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb al een aardig lange tijd precies hetzelfde probleem, er is geen geluid uit te krijgen behalve door in windows em op 2 speakers te zetten.

Dit was bij mij bij de eerste CS:S beta al zo en het is niet veranderd, zelf heb ik ook een Soundblaster Live! 5.1 kaart dus dat zal er wel iets mee te maken hebben maar ook niet alles want er zijn genoeg mensen met die kaart waar het wel bij werkt.

Ik heb dagen lang lopen zoeken naar een oplossing met google, hier op tweakers en op de steam forums maar er was toen geen oplossing voor de vinden, het is zelfs zo erg dat het wel lijkt alsof wij 2en de enige zijn die last hebben van dit probleem, er was toen niets maar dan ook echt helemaal niets over te vinden.

Als er een oplossing voor is zou ik het net zoals de TS erg graag willen weten :)

Edit : svdvlugt, zou je misschien je volledige pc specs kunnen posten hier dan kan ik even kijken of wij misschien meer van dezelfde hardware hebben en of het daar wat mee te maken heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 21-08-2005 15:52 ]

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Hebben jullie ook al de command ''snd_digital_surround 1'' geprobeerd?

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Verwijderd

Topicstarter
òh jij bent mijn held!!!!
hij doet het!!! hartelijk dank man :D :D

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

;) ur welcome ;)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21