Internet gaat steeds aan en uit op 1 van de 3 pcs in netwerk

Pagina: 1
Acties:

• Kaalaamaazoo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-04-2022
Heej mensen ik heb een probleem met een computer, mijn internet valt steeds weg. Bijvoorbeeld als ik download of een stream kijk dan doet hij het soms voor een paar minuten soms korter en dan valt hij weg, meestal is het tussen de 10 en 60 seconden later weer gewoon, en doet hij het weer. Dit is erg irritant weet iemand wat ik hier aan kan doen? Het ligt waarschijnlijk aan mijn pc of bekabeling omdat maar 1 van 3 pcs in het netwerk dit probleem heeft.

Alvast bedankt

Joost

Verwijderd

Begin aub met de regels te lezen en wat duidelijke info te geven of zoek anders iemand die een glazen bol heeft waar het antwoord instaat.

• Kaalaamaazoo
ok ik heb allicht al geprobeert te zoeken met google en op dit forum, maar ik vond niks wat mij kon helpen.
Info:
  • Windows XP Sp 2
  • Norton Antivirus/ Internet Security/ Anitspam
  • onboard lan aansluiting (moederbord: A8N-SLI)
  • Wanadoo ADSL Basic
  • Ik heb dus een netwerk met drie pcs 2 doen het gewoon goed, 1 heeft de problemen die eerder genoemt zijn.
  • Ik heb een andere netwerkkaart aangesloten op te kijken of dat het probleem was, dit hielp niks.
  • Ik heb getest op virussen, volgens Norton zijn die er niet.
  • Ik heb getest op spyware met Search& Destroy ook spyware heb ik niet (meer ;) )
Is dit genoeg info????

Verwijderd

Heb je al geprobeerd je router te resetten?? Was dit probleem er voor dat je a8n-sli had? heeft het het ooit goed gedaan ?

Verwijderd

- Verwissel eens een kabel op de router. Steek hem op de plaats van een pc die het nu wel goed doet.
- Probeer eens te starten in veilige modus met netwerkondersteuning en zie of je het dan ook nog voorhebt.

• Kaalaamaazoo
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:54:
Heb je al geprobeerd je router te resetten?? Was dit probleem er voor dat je a8n-sli had? heeft het het ooit goed gedaan ?
Het lijkt er op dat hij het weer doet, de router reset lijkt het te hebben opgelost. Hij heeft het nu een half uur gedaan zonder falen. Meestal ging hij naar een paa rminuten al offline.
Bedankt voor jullie hulp :) . Het is raar dat het nu wel doet, want ik had het al is gepropeert. maar goed belangrijkste is dat hij het weer doet tog:P
bedankt
Pagina: 1