Ik kan nergens een instelling ervoor vinden, maar alle iconen op mijn bureaublad van mn (Powerbook met Tiger) en alle iconen in Finder zijn heel transparant (ongeveer 50%) Dit is alleen niet het geval bij de harddisk het Macintosh HD icoontje op mn bureaublad. Weet iemand waar een instelling zit waar ik alle iconen gewoon 100% zichtbaar kan maken?
Dat heb ik nog nooit gezien. Heb je d'r een screenshotje van?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Bij mij worden de iconen ook 50% transparant als ik heb aangegeven dat verborgen bestanden en mappen ook zichtbaar moeten zijn (die instelling heb ik via Onyx gedaan). Misschien dat het daarmee te maken heeft? Als je in Finder naar je harde schijf gaat, zie je dan ook mappen als 'tmp', 'sbin', 'bin' en 'cores'? Waarom Tiger de bestanden allemaal half transparant maakt bij die instelling is overigens een raadsel voor mij, het lijkt mij logischer als alleen de verborgen bestanden en mappen afwijkend worden weergegeven....
edit: zo ziet het er bij mij uit
edit: zo ziet het er bij mij uit
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 11:12 ]
Wat was voor mac ookalweer de sneltoetscombo om screenshots te maken?
Het ziet er wel een beetje zo uit zoals eduard112 laat zien. De vage iconen zijn hetzelfde, maar het zijn niet allemaal de verborgen bestanden. Alle andere snelkoppelingen, programma's, spellen en zelfs foto's zijn ook zo vaag. Een programma heb ik er nog niet voor gebruik. Heb wel het contrast van mn scherm wat veranderd, maar dat is het niet 100% aangezien het ene icoontje met die harddisk op mn bureaublad wel gewoon normaal is.
PS: eduard: commander keen rules big time!
Het ziet er wel een beetje zo uit zoals eduard112 laat zien. De vage iconen zijn hetzelfde, maar het zijn niet allemaal de verborgen bestanden. Alle andere snelkoppelingen, programma's, spellen en zelfs foto's zijn ook zo vaag. Een programma heb ik er nog niet voor gebruik. Heb wel het contrast van mn scherm wat veranderd, maar dat is het niet 100% aangezien het ene icoontje met die harddisk op mn bureaublad wel gewoon normaal is.
[ Voor 6% gewijzigd door eerdepeer op 22-08-2005 16:32 ]
Verwijderd
Sneltoetscombo weet ik niet, ik doe het gewoon via Finder --> Programma's --> Hulpprogramma's --> Schermafbeeldingeerdepeer schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:32:
Wat was voor mac ookalweer de sneltoetscombo om screenshots te maken?
Maar als het niet aan de verborgen bestanden ligt, weet ik het ook niet. Bij mij zijn in ieder geval ook bijna alle bestanden half transparant als ik kies voor verborgen bestanden, behalve dan de harde schijf en externe schijf op m'n bureaublad. Je kan het eventueel nakijken door het in te stellen met Onyx (Appearance --> Show hidden files and folders).
sneltoets is [ shift ] [ command ] [ 3 ]
Liege, liege, liegebeest!
Ah thnx. Ik heb nog wat met Cocktail zitten klooien en nu zijn ze ineens weer wel goed? Was zeker de installatie van Cocktail die het zooitje door de war gooide?
Thnx iig.
Thnx iig.
Pagina: 1