[PC] Dungeon Keeper II Update 1.3

Pagina: 1
Acties:
  • 880 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Greggy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-11 08:45
Hoi allemaal,

Ik ben namelijk trug in de retro game kast gekropen en wou eens Dungeon Keeper 2 eens opnieuw spelen. Na al die tijd dacht ik daar zullen nu wel updates voor zijn. Ik ben dus heel het internet afgecrost en vond alleen maar 1.3 to 1.7 patches hier ben ik namelijk niks mee omdat ik aan 1.00 zit. Gewoon nergens meer te vinden. Onmogelijk toch ? Alle officiële sites van dit spel en bijhorende developers zijn al lang dood... hier en daar nog een fan siteje maar de links zijn meestal dood. Heeft mss iemand nog een idee waar ik zo ene update vind. Ben de bekendste sites afgegaan voor game updates zoals gamespot, ign, fileplanet, filefront, en wa ist allemaal :)

M.v.g. Greggy

euhm !!!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-12 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Volgens mij heb ik dat zelfde probleem ook eens gehad en heb ik het uiteindelijk opgelost. Nou bewaar ik vrij veel dus ik ga even voor je zoeken tussen wat cd's en dergelijke ;).

• Greggy
alvast bedankt :) ben al een uur aant zoeken. zelfs op de ftp servers van EA staat alleen nog maar de 1.3 naar 1.51 en de 1.3 naar 1.7 patch kvind het maar raar :) Maar ik hoor dus nog van u 8)

euhm !!!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-12 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm ik weet niet maar ik heb net een verse install gedaan van DK II en de 1.3 naar 1.7 patch gerunt die ik zelf had en dat gaat eigenlijk prima. Ik heb nu gewoon een 1.7 versie en het spel loopt gewoon goed.

En voor zover ik weet het ik geen 'nieuwe' versie van DK II oid.

[ Voor 15% gewijzigd door IceStorm op 20-08-2005 15:16 ]

• Greggy
ik instal dus dk2 en dan de patchen daar zegt die da mijn dk2.exe niet goed is. Tis geen illegale shit ofzo eh. Pure install. Zou ge mij uw DKII.exe kunnen uploade ? heb UK patch gedaan en US patch geen van beide doet het :(
En hoe groot is die 1.7 Update bij u? mijne is iets bove de 30 Mb daar heb ik ook al vershcillende grotes in gevonden wss omdat het ingepakt was...

Alvast bedankt :)

[ Voor 34% gewijzigd door Greggy op 20-08-2005 15:29 ]

euhm !!!

Verwijderd

Omdat dit toch ietswat naar de technische kant leunt, geef ik dit topic een schopje richting -> Spielerij - Problemen & Vragen :)

• Greggy
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:46:
Omdat dit toch ietswat naar de technische kant leunt, geef ik dit topic een schopje richting -> Spielerij - Problemen & Vragen :)
kzag het te laat kom nie zo vaak op forum.

Maar voor trug ontopic te zijn heeft niemand anders dit probleem ?

euhm !!!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-11 12:37

Krizzie

Progressive Music \o/

Schop :)

Ik weet dat het topic al een jaar oud is maar ik zit met dezelfde vraag. Ik heb Dungeon Keeper 2 er ook weer eens op gezet en nou zoek ik dus de 1.7 Patch NL. Ik kom alleen maar de US patch tegen. Als iemand een linkje naar de Nederlandse patch heeft dan zou ik dat zeer op prijs stellen! _/-\o_

Mijn versie is 1.3 op het moment. :)

Edit:

Hoewel EA niks meer van DK(2) laat zien staan de patches nog wel op de ftp server van hun. :)

Dus pardon voor de kick :X

[ Voor 16% gewijzigd door Krizzie op 27-08-2006 22:08 ]

Geluidswolk

Pagina: 1