Op het moment van schrijven zit ik met een dilemma. Ik wil namelijk een nieuwe videokaart aanschaffen om bepaalde spellen (GTA S:A, CoD, Stronghold II) beter (normaal) te kunnen spelen. Mijn huidige config is niet jé van hét maar het kan er atm nog mee door. Als ik zo mijn config bekijk is het meest brak mijn videokaart. Deze ga ik dus vervangen. Even voor de goede orde:
Specs
Na het lezen van verschillende benchmarks ben ik nog niet overtuigd welke kaart absoluut beter is. Kijk, de Radeon 9800PRO is ouder. Maar deze is eventueel te clocken naar een XT. Een X700 is nieuw (techniek e.d.) maar weer een mindere versie in de Radeon X-serie. Qua snelheid e.d. ontlopen ze elkaar niet echt, ook dat maakt mijn keuze niet makkelijk.
Dus lieve Tweakers
wie kan mij helpen. Wie overtuigd mij 
\0/
Ja ja, topictitel edit is al aangevraagd
Specs
- AMD Athlon XP 2000+
- 2x 256MB PC 2700
- Radeon 9000 PRO
- Asrock K7S8X
- Radeon 9800PRO
- Radeon X700
Na het lezen van verschillende benchmarks ben ik nog niet overtuigd welke kaart absoluut beter is. Kijk, de Radeon 9800PRO is ouder. Maar deze is eventueel te clocken naar een XT. Een X700 is nieuw (techniek e.d.) maar weer een mindere versie in de Radeon X-serie. Qua snelheid e.d. ontlopen ze elkaar niet echt, ook dat maakt mijn keuze niet makkelijk.
Dus lieve Tweakers
\0/
Ja ja, topictitel edit is al aangevraagd
[ Voor 3% gewijzigd door UTM op 20-08-2005 14:19 ]