Raid drivers zonder floppydrive

Pagina: 1
Acties:

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Hallo,

Zojuist wilde ik mijn computer opnieuw installeren, echter kon ik tijdens de installatie niet meer verder omdat ik Raid drivers moet installeren. Deze staan op een floppy, alleen heb ik geen floppydrive.
Is het mogelijk om deze drivers toch te kunnen installeren zonder floppydrive?
Ik zat te denken aan zo'n memmory stick, alleen die heb ik niet. Wel zo'n usb card reader met geheugenkaartje <- nog niet geprobeerd.

Op de site van Abit zelf kom ik ook niet bruikbare informatie tegen.

Specs:
abit IC7 max 3
2x Raptor 60GB in raid 0

39

• roadcee
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-04 07:51
huisgenoot van mij heeft WinXP geslipstreamed met de RAID drivers, dan hoef je ook niet meer op F6 te drukken, want hij laat de RIAD drivers direct. wellicht een optie?

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:46

dodo79

witte dikke tonnie

hey roadcee, das helemaal geen slecht id.
Ga ik eens proberen, ik zit er ook altijd mee te kutte idd

omdat het kan!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:21
Je kan daarvoor nLite gebruiken. Erg eenvoudig. Je hoeft in jouw geval alleen maar extra drivers te installeren (je kan er namelijk veel meer mee, complete Windows install naar je hand zetten).

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Ik gebruik daar inderdaad ook nLite voor. Het is heel even pielen maar als het werkt dan heb je ook wat! Laat 't maar weten of het werkt!

Ik had trouwens wel problemen met nLite toen ik 't gebruikte om de rest van Windows te tweaken (opties weglaten en aanpassen e.d.) - maar nooit problemen gehad met drivers en patches slipstreamen.

[ Voor 6% gewijzigd door CmdrKeen op 20-08-2005 12:06 ]

Bloed, zweet & koffie

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Bedankt voor de tips, ik heb op dit moment nLite geinstalleerd en ga er even mee stoeien, hopelijk krijg ik het werkend :)

39

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
^%*@)#*!)!@#* 4 uur later en het is nog steeds niet gelukt, naar groningen/maasstricht rijden om een floppydrive te halen was sneller geweest.

Bedankt voor de reacties, ik vraag de volgende problemen wel in het [rml][ XP] Unattended CD Project deel 4[/rml] topic, achterlijk veel gedoe voor het omzeilen van een floppy drive , halve K dag intussen weer voorbij en nog amper iets verder :/

[ Voor 18% gewijzigd door Fietsbel op 20-08-2005 16:14 ]

39

Pagina: 1