Toon posts:

vidio kaart stuk of niet ?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sins kort een geforce 6600 GT 128mb en toen heb ik mijn pc geformateerd maar het enigste probleem nu is dat als ik een film wil kijken mijn pc heel sloom doet maar ik krijg geen foutmelding ik heb verschillende codecs geprobeerd maar het helpt allemaal niet ik heb ook andere programma's gerpobeerd zoals Media player - winamp - divX maar hij doet bij allemaal het zelfde zou det aan me nieuwe kaart kunnen lichen of is dit iets nieuws ? ik weet echt niet waar het aan licht ik heb ook al gehoord dat het aan me werk geheugen ken lichen ik heb 512mb werkgeheugen dat vind ik meet dan genoeg licht het mischien aan windows ik gebruik zelf windows xp professional ( copy ) mischien licht het daar aan of meot ik ff contact opnemen met de winkel waar ik me kaart heb gekocht

ik heb zelf nu een:

amd 64 3000+
gf 6600 Gt 182mb
windows xp professional
200 gb hdd
512 mb ddr
dvd rom

mischien hebben jullie hier iets aan ;)

Verwijderd

Heb je wel drivers geinstaleerd voor je videokaart?

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry die zijn geinstaleerd van www.nvidia.com de nieuwste alle drivers staan er gewoon op dus ik weet het echt niet meer games doet het perfect maar films wil die echt niet :?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:44

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Probeer eens VideoLAN/VLC om video's af te spelen, deze player kan bijna alle formaten aan.
Voordat je deze speler installeert, eerst alle codecs verwijderen die je geïnstalleerd hebt staan.

licht/lichen ligt/liggen

[ Voor 10% gewijzigd door PD2JK op 20-08-2005 11:32 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-03 15:43
Spelling is niet echt je sterkste kant zeker? :X

Ik meen laatst ergens gelezen te hebben dat 77.nogwat drivers filmpjes enz niet goed afspeelden op sommige kaarten. Zal wel ff zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
dat zou wel fijn zijn willemjanjansen want ik had hiervoor een gf 4 ti 4200 128mb maar die deed ut perfect met filmpjes en sins ik deze hebt fliptie hellemaal door 8)7

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Ik sluit je vanwege omdat je topicstart absoluut niet leesbaar is. Zorg in het vervolg voor een goede topicstart in net Nederlands :)

zie ook Policy: Alle regels die op het forum gelden

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.