Toon posts:

[F@H] Score berekenen en verbeteren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik een console samen met UD Monitor.
Ik zou graag weten hoe je kan zien hoeveel je WU, waaraan je bezig bent, zal opbrengen. Jullie praten alsof jullie perfect weten waaraan je bezig bent enzo, dus dacht, ik wil dat ook kunnen weten. :) Zo kan ik kiezen om deze weg te gooien en een andere te nemen (tot ik een 600-punter heb). Op deze manier kan ik veel optimaler vouwen... of niet?

Black Box

Verwijderd

Op dzze manier verstoor je het hele project. De unit die jij wegwerpt kan niet terug uitgegeven worden tot na de vervaldatum van de uitgifte. Omdat ze bij Stanford pas een nieuwe run kunnen maken na alle units van de vorige run binnen zijn. Dit vertraagt hun research enorm ipv te helpen.

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Nah, ik zou geen binnengehaalde WU's weggooien. Het lijkt wel alsof een WU van 600 puntjes je meer oplevert, maar over het algemeen zijn de grootte van de WU's en de bijbehorende punten aardig aan elkaar gelijk (op een enkele uitzondering na), je tijd-voor-punten-verhouding zal niet echt anders zijn met kleintjes ipv grotere. Dus gewoon alles laten vouwen wat ie krijgt.

Op het F@H-forum staan een redelijk aantal progjes en scripts om je clients te monitoren zoals jij hier aangeeft. Ik gebruik zelf fahstats al langere tijd, maar ik zie dat er weer eea aan nieuwe programma's is gemaakt. Dus beetje proberen :)

http://forum.folding-community.org/viewforum.php?f=26

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, had dat ff over het hoofd gezien 8)7 Niet weggooien dus.

Ik heb FAHstats ook al gebruikt, maar daar zie je niet op hoeveel punten je zal krijgen voor een WU. UDmonitor, zoals T4F gebruikt, geeft dit ook niet weer. Hoe dan ook lijkt het wel alsof de meesten wel degelijk precies weten waar ze aan werken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 10:19:
Ik gebruik een console samen met UD Monitor.
Ik zou graag weten hoe je kan zien hoeveel je WU, waaraan je bezig bent, zal opbrengen. Jullie praten alsof jullie perfect weten waaraan je bezig bent enzo, dus dacht, ik wil dat ook kunnen weten. :) Zo kan ik kiezen om deze weg te gooien en een andere te nemen (tot ik een 600-punter heb). Op deze manier kan ik veel optimaler vouwen... of niet?

Black Box
mijns inziens bedoel je gewoon de lijst met credits voor elke WU?
die kan je hier vinden: http://vspx27.stanford.edu/psummary.html
is simpelweg even bekijken welke WU's je gedownload hebt, misschien is het nodig om in je cache (UDmon Cache in F@H folder) te kijken, en de scores bij elkaar optellen.

Verwijderd

Ik gebruik Electron Microscope om de voortgang van de console clients te volgen. Deze geeft de puntwaarde weer. Het klopt niet altijd, want Stanford veranderd af en toe de puntwaarden aan de hand van hun benchmark toestel, maar er staat regelmatig een nieuwe database van proteinen op de site van EM waar de nieuwste proteinen en punten inzitten. Je kan deze dus gebruiken om te zien waar je mee bezig bent, maar je gooit dus best niet units weg gewoon omdat ze je niet zinnen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 10:37:
Mijns inziens bedoel je gewoon de lijst met credits voor elke WU?
die kan je hier vinden: http://vspx27.stanford.edu/psummary.html
Maakte niet uit hoor :) zolang ik de punten maar kon zien. En dat doet die lijst perfect. Is in orde nu, dankjewel!

Black Box
Pagina: 1