als ik een film start ( verschillende films geprobeerd ) met media player winamp of divx maakt niet uit wat dan opent hij hem wel maar dan gaat me pc heel erg sloom doen en ik krijg niks van de film te zien dan moet ik mijn pc rebooten om hem weer normaal te laten werken alles doet hij gewoon maar met films flipt hij hellemaal door wat ken ik hier aan doen ?
*EDIT*
ik heb al geprobeerd me windows opnieuw te instaleren maar dat helpte niet ik heb dit nog nooit eerder gehad maar mijn windows doet dan echt gewoon super raar en me media player wilt niet meer afsluiten maar ik weet niet watik er aan ken doen en wat het is dus het is voor mij ook moeilijk te zeggen heb ook al verschillende codecs geprobeerd maar het werkt allemaal niet
*EDIT*
ik heb al geprobeerd me windows opnieuw te instaleren maar dat helpte niet ik heb dit nog nooit eerder gehad maar mijn windows doet dan echt gewoon super raar en me media player wilt niet meer afsluiten maar ik weet niet watik er aan ken doen en wat het is dus het is voor mij ook moeilijk te zeggen heb ook al verschillende codecs geprobeerd maar het werkt allemaal niet
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2005 02:42 ]