Toon posts:

mijn loopt vast als ik een film wil kijken

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik een film start ( verschillende films geprobeerd ) met media player winamp of divx maakt niet uit wat dan opent hij hem wel maar dan gaat me pc heel erg sloom doen en ik krijg niks van de film te zien dan moet ik mijn pc rebooten om hem weer normaal te laten werken alles doet hij gewoon maar met films flipt hij hellemaal door wat ken ik hier aan doen ?

*EDIT*
ik heb al geprobeerd me windows opnieuw te instaleren maar dat helpte niet ik heb dit nog nooit eerder gehad maar mijn windows doet dan echt gewoon super raar en me media player wilt niet meer afsluiten maar ik weet niet watik er aan ken doen en wat het is dus het is voor mij ook moeilijk te zeggen heb ook al verschillende codecs geprobeerd maar het werkt allemaal niet :?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2005 02:42 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik zie in je topic heel weinig van wat je zelf allemaal al hebt geprobeerd. Eveneens zie ik niet wat er precies fout gaat. Bijvoorbeeld welke processen er hangen, of de temperaturen en hardware in orde is. Heel belangrijk ook om te weten welk OS je gebruikt en wat de specs van die machine zijn. Zo is er niks, maar dan ook echt niks over te zeggen. Check de PMG FAQ en Windows Operating Systems - FAQ eens voor wat meer info :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

PMG FAQ » Mijn PC is traag, de CPU verbruik is 100%, hoe komt dat?
Heb je dit eigenlijk ook doorgenomen?

Affijn, dit is niet echt de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten. Neem eens de eerste post van het PMG Beleid door voor hoe dat wel moet ;)

[ Voor 33% gewijzigd door BalusC op 20-08-2005 07:54 ]

Dit topic is gesloten.