Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia telefoons met Push to Talk functie (DVS)

Pagina: 1
Acties:
  • 3.781 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb al sinds een paar maanden een Nokia 6230i, maar ik zou graag willen weten hoe het nou met de Push to Talk functie zit.

Ik heb namelijk nog geen netwerk gezien die dit functie ondersteund in Nederland, en ik heb er ook verder niks over gelezen.

Zijn er mensen die meer hierover kunnen vertellen, het lijkt me namelijk wel een handige functie.

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:13
Niet. Hier in Nederland doen de providers hier gewoon niks mee omdat ze er niks aan kunnen verdienen. Ik gebruik zelf een 6680 en heb er zelfs een apparte knop voor aan de linkerkant van mijn toestel. Ik kan er gewoon helemaal niks mee.

Lekker tweederangs-land leven we weer... :+

Lekker!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Volgens mij wordt dat nog steeds niet ondersteund door nederlandse providers. In Amerika bestaat het al jaren. Toen ik daar in 99 was hadden ze al Nextel :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

toch jammer. Maar het moet toch klanten trekken als je die dienst aanbied??

• MoNo79
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:35
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat deze functie doet. Kan iemand mij dit snel uitleggen?

Verwijderd

die maakt van de gsm een soort walkie-talkie,..
praten met iemand door op een knopje te drukken. zonder dat er een echte verbinding word gemaakt.
iets waar onze providers keihard voor gaan strijden (om het niet in nl te laten werken)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 10:28:
die maakt van de gsm een soort walkie-talkie,..
praten met iemand door op een knopje te drukken. zonder dat er een echte verbinding word gemaakt.
iets waar onze providers keihard voor gaan strijden (om het niet in nl te laten werken)
Hoeven we dan geen telefoon kosten te betalen?!, als het uit zou komen?

Verwijderd

in principe niet,... je moet natuurlijk wel iemand met een telefoon, met dezelfde functie, aan de andere kant hebben,....
kijk maar is op www.imfree.nl

oh ik lees trouwens net dat je voor imfree wel de datakosten moet betalen voor je provider...
Uit hoeveel data een gesprek kan bestaan heb ik geen idee van,..

maar je kunt op deze site wel lezen wat het ongeveer is.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2005 12:46 ]

Pagina: 1