One of the animals has left its cage today.
Mrknowitall Knows duidelijk niet all, Morgoth is lite-mod in Wetenschap & Levensbeschouwing. Daar komt de term 'uitsmijter' niet echt goed uit lijkt mij...
Ook lijkt het mij niet nodig het in de GoT-kroeg-Regels te melden...
Duidelijk..?
Ook lijkt het mij niet nodig het in de GoT-kroeg-Regels te melden...
Duidelijk..?
Ow, sorry dat was me nog niet opgevallen dat voor de andere fora ook lite-mods zijn 
Weer wat geleerd
BTW, doet het altijd goed mijn nick in deze gevallen
De meest belangrijke kennis waarover je kan beschikken, is weten aan wie je wat kan vragen
.
Weer wat geleerd
BTW, doet het altijd goed mijn nick in deze gevallen
Op maandag 15 januari 2001 01:09 schreef mrknowitall het volgende:
Ow, sorry dat was me nog niet opgevallen dat voor de andere fora ook lite-mods zijn
Weer wat geleerd
Verwijderd
oh gossie.. wat zielig..Op maandag 15 januari 2001 01:40 schreef McVirusS het volgende:
[..]
.....dus wij (lite-mods van andere fora) worden weer zwaar ondergewaardeerd?
.....volgens mij zijn er 2 litemods in W&L en 1tje in Site Checks (ikke) en that's about it qua lite-mods.
Ja hè? :'(:'(:'(:'(Op maandag 15 januari 2001 02:04 schreef dicaprio het volgende:
[..]
oh gossie.. wat zielig..![]()
Errug leuk usericon btw
Sorry hoor !Op maandag 15 januari 2001 01:40 schreef McVirusS het volgende:
[..]
.....dus wij (lite-mods van andere fora) worden weer zwaar ondergewaardeerd?
.....volgens mij zijn er 2 litemods in W&L en 1tje in Site Checks (ikke) en that's about it qua lite-mods.
Tja, eigenlijk zou er ergens in de faq een Got-family-tree moeten zitten
Als jullie m'n naam in 'uitsmijter' veranderen dan ga ik slaan 
Ff serieus
Ik wil graag gewoon de naam lite-mod houden want ik vind uitsmijter echt een ballen naam, maar dat is gewoon persoonlijk
En idd ben ik lite-mod van wetenschap&levensbeschouwing forum samen met lord daemon, om onze oppermod Diadem te helpen in de strijd
Ff serieus
Ik wil graag gewoon de naam lite-mod houden want ik vind uitsmijter echt een ballen naam, maar dat is gewoon persoonlijk
En idd ben ik lite-mod van wetenschap&levensbeschouwing forum samen met lord daemon, om onze oppermod Diadem te helpen in de strijd
Dat is toch ook de taak van een uitsmijter? Irritante ventjes slaan?Op maandag 15 januari 2001 14:51 schreef morgoth het volgende:
Nu gaat het foutFf serieus
Ja, ik moet dan altijd aan dat ei-gerecht denken enzoIk wil graag gewoon de naam lite-mod houden want ik vind uitsmijter echt een ballen naam, maar dat is gewoon persoonlijk
Hee virus, aan je werk jij, je baas moest eens weten wat jij allemaal wel niet onder werktijd deed hier 
Grrr, wedstrijdje wie is het machtigst (je mag eventueel derden erbij betrekken) ?Dat is toch ook de taak van een uitsmijter? Irritante ventjes slaan?
Volgens mij moet Lewella ook uitmijtster zijn ipv uitsmijter
Uitsmijter is een onzijdig woord, hoewel het over het algemeen met mannen in verband word gebracht worden vrouwen ook gewoon uitsmijter genoemd, dus dat zit wel goed.
Bericht hierboven
Verwijderd
Net zoiets als directeur dus? Want volgens mij heet een vrouw tegenwoordig ook directeur (of zijn er geen vrouwelijke directeuren?
)
Verwijderd
directriceOp dinsdag 16 januari 2001 11:07 schreef Mark Timmer het volgende:
Net zoiets als directeur dus? Want volgens mij heet een vrouw tegenwoordig ook directeur (of zijn er geen vrouwelijke directeuren?)
en ik blijf erbij dat het uitsmijtster is
Maar ik begrijp wel dat het bij uitsmijter blijft aangezien je anders voor andina en mij een nieuwe groep moet aanmaken met bevoegdheden, en dat alleen maar lastiger is dan makkelijker...
Het is niet ff een s-je toevoegen... (toch?)
LlewellaOp dinsdag 16 januari 2001 11:55 schreef Llewella het volgende:
(ik heb al heel wat discussies gehad hoe een vrouwelijke programmeur hoort te heten...)
Llewella, je bent een lieverd, maar reeds enige jaren heet een vrouwelijke directeur ook gewoon directeur. Directrice werd geacht te vrouw-onvriendelijk te zijn, vandaar dat je beiden mag gebruiken.
Bij uitsmijter is het IMHo het zelfde geval, wat voor benaming wil je dan? Uitsmijtster of gewoon vrouw-die-lastige-klanten-de-kroeg-uit-zet? (Krijgen we zeker lay-out-problemen mee trouwens
)
Bij uitsmijter is het IMHo het zelfde geval, wat voor benaming wil je dan? Uitsmijtster of gewoon vrouw-die-lastige-klanten-de-kroeg-uit-zet? (Krijgen we zeker lay-out-problemen mee trouwens
Bericht hierboven
Verwijderd
(Hij vind me lief!Op dinsdag 16 januari 2001 12:12 schreef Floris_Diemel het volgende:
Llewella, je bent een lieverd, maar reeds enige jaren heet een vrouwelijke directeur ook gewoon directeur. Directrice werd geacht te vrouw-onvriendelijk te zijn, vandaar dat je beiden mag gebruiken.
Bij uitsmijter is het IMHo het zelfde geval, wat voor benaming wil je dan? Uitsmijtster of gewoon vrouw-die-lastige-klanten-de-kroeg-uit-zet? (Krijgen we zeker lay-out-problemen mee trouwens)
Ik vindt uitsmijter vrouwonvriendelijk, het is zo'n mannelijk woord namelijk (en ik ben niet mannelijk!
Anyway serieus ik heb er geen problemen mee, doe maar net alsof
Nee het is voor mij zo goed hoor!
Ik ben al blij dat ik zomaar ineens promotie maakte
(Ik vindt het alleen zoooooooo leuk om te pesten
En Tom: Ja dat is zeker een goede suggestie!
Hij doet alsofOp dinsdag 16 januari 2001 12:31 schreef Llewella het volgende:
(Hij vind me lief!)
Ik ben geen timmerman, ik ben stout
Verwijderd
Wat dacht je van programmeuze?(ik heb al heel wat discussies gehad hoe een vrouwelijke programmeur hoort te heten...)
Tom: ik ben btw wel Timmer en nog man ook
Hmmz, wat is de vrouwelijk vorm van bofh, moderator en administrator
Hmmz....
Bastard Operatstor From Hell ?
Bericht hierboven
Vrouwelijke vorm van Administrator: Secretaresse
.
[flauwmodus]
de meeste uitsmijters zijn corrupt. voor 100 piek kom je met wapens en al binnen.
oftewel, zijn jullie lite-mods corrupt
[/flauwmodus]
de meeste uitsmijters zijn corrupt. voor 100 piek kom je met wapens en al binnen.
oftewel, zijn jullie lite-mods corrupt
[/flauwmodus]
I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!
Ik ben helemaal niet corrupt, jij hebt een lite-mod in functie beledigd! 100 gulden alsjeblieft
Bastard Operette From Hell !Op dinsdag 16 januari 2001 15:00 schreef Floris_Diemel het volgende:
Bastard Operatstor From Hell ?
Administrette
Moderette
Jouw naam zouden ze moeten veranderen in AIO ¥Analist In Opleiding€ :P©Als jullie m'n naam in 'uitsmijter' veranderen dan ga ik slaan
En dan wordt Diadem een post doc©
Jag
Vanwaar die vage tekensOp woensdag 17 januari 2001 17:13 schreef Jag het volgende:
Jouw naam zouden ze moeten veranderen in AIO ¥Analist In Opleiding€ :P©
En dan wordt Diadem een post doc©
Jag
En ik wil meer macht als diadem
Dan zal je toch echt voor Global Mod (aka Tapper) moeten gaan...Op woensdag 17 januari 2001 19:32 schreef morgoth het volgende:
[..]
Vanwaar die vage tekens
En ik wil meer macht als diadem![]()
NS6.0 is sowieso shit met peren, neem opera 5.02! Die ruledOp woensdag 17 januari 2001 20:09 schreef Jag het volgende:Sja, Netscape 6.0 is kennelijk niet echt ee relaxte combo met GoT.
Jag
Geef maarDan zal je toch echt voor Global Mod (aka Tapper) moeten gaan...
Pagina: 1