Een paar dagen geleden heb ik even de batterij van deze Nokia eruit gehaald. Bij het terugstoppen ben ik vergeten om de datum in te stellen en sinds die tijd had ik ook geen ringtones of alarmpjes meer (ze gingen wel af en het toestel trilt, maar er kwam geen geluid uit). Vandaag ontdekte ik toevallig dat de datum niet goed stoond, na het juist zetten van de datum had ik plots weer geluid.
Iemand enig idee waar ik terug kan vinden of dit een bug is? Uiteraard heb ik al via Google gezocht, maar dat heeft me nog niets opgeleverd.
Ik twijfel overigens enigzins aan het feit of dit een bug is, omdat het toestel regelmatig uit mijn handen valt en het dus zo zou kunnen zijn dat bij het instellen van de datum ik wat harder op toetsjes heb gedrukt, waardoor er weer ergens 'onder water' contact wordt gemaakt.
Iemand enig idee waar ik terug kan vinden of dit een bug is? Uiteraard heb ik al via Google gezocht, maar dat heeft me nog niets opgeleverd.
Ik twijfel overigens enigzins aan het feit of dit een bug is, omdat het toestel regelmatig uit mijn handen valt en het dus zo zou kunnen zijn dat bij het instellen van de datum ik wat harder op toetsjes heb gedrukt, waardoor er weer ergens 'onder water' contact wordt gemaakt.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||