Toon posts:

wat te doen met cisco 2611xm

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis een cisco 2611xm staan.
Weet iemand een leuke toepassing voor thuisgebruik. Ik heb een intern netwerk met een aantal pc's , zou ik hier meerwaarde aan kunnen geven als ik er een 2611 bijzet , als bijv. firewall ??

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik denk dat je dat het beste zelf kan bepalen door gewoon eens de specs van beide machines door te nemen en daaruit een keuze te maken :) Wat heb je nodig, waat wil je gaan doen? Het is wel de bedoeling dat je zelf uitgebreid uitlegt in je topicstart wat de bedoeling is. Zo is het een beetje vaag...

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:39:
Ik denk dat je dat het beste zelf kan bepalen door gewoon eens de specs van beide machines door te nemen en daaruit een keuze te maken :) Wat heb je nodig, waat wil je gaan doen? Het is wel de bedoeling dat je zelf uitgebreid uitlegt in je topicstart wat de bedoeling is. Zo is het een beetje vaag...
Ik heb die router gewoon liggen in de kast, daar ligt ie ook maar te liggen. Dus misschien kan ik hem in mijn netwerk(je) plaatsen zodat ie nog gebruikt wordt.
Ik heb een stuk of 7 pc's in het netwerk , maar dat is vooral om wat te kunnen oefenen met bijv, linux en om longhorn te installeren. Ik zou wel graag de snelste pc willen inzetten als server.

Verwijderd

Of je die router gaat gebruiken staat toch los van je evt server ?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat dacht je van verkopen oid als je er toch niets mee doet? Maar eh, NT is dit niet echt he?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Wij zijn er niet om te verzinnen wat jij met overtollige hardware kan doen. Dat kan je prima zelf bedenken. Pak een biertje en ga brainstormen ofzo.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.