Toon posts:

Nieuwe Videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ha ik heb een vraag en ik hoopte dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Ik ben van plan een nieuwe videokaart te kopen. Mijn huidige is toe aan een update. heb namelijk een Nvidia Geforce4 FX4200Ti 128mb 8x Agp.

Nu wilde ik voornamelijk Battlefield 2 spelen en dat kan niet met deze huidige kaart.
Maar niet alleen BF2 maar ook wil ik dat de nieuwe kaart geschikt is voor toekomstige games.

Alleen ik zit te twijfelen, Ik dacht aan een Sapphire RADEON X700 PRO 8x Agp .
Alleen weet ik dus niet of het een goede is voor Battlefield2 en voor toekomstige games.
Ik heb een budget tot 200 euro dus als jullie een andere kaart aanraden onder die klasse dan hoor ik t natuurlijk graag.

Ik heb geen PCI-E op mijn mobo zitten dus moet t wel een AGP worden.

Hopelijk kunnen jullie me adviseren, en willen jullie meer spec's hebben dat hoor ik wel.

Alvast bedankt,
Rashid

Verwijderd

Als je voor de beste prijs/kwaliteit wilt gaat moet je de 6800le nemen: 119 euro bij alternate.
Vrijwel altijd te unlocken naar 6800 of zelfs 6800gt. Als unlocken niet lukt heb je altijd nog een goedkoop kaartje met vrijwel de zelfde prestaties als een 6600gt. :)

• TTD
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09-2025

TTD

Voor 200 euro kan je een Asus 6800GE en met een beetje geluk bij het unlocken kan het nog een 6800GT worden

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

^^

Staat er niet voor niets hoor ;)

Lees even een paar reviews,dan kom je er vanzelf achter. Verder gewoon uitgaan van budget en eigen prioriteiten...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.