Ik zit met het volgende probleem. Mijn DECT telefoon heeft problemen om het basisstation te bereiken en ik moet iemand bellen. Dus ik dacht --> laat ik mijn laptop aan de telefoonlijn hangen en dan gewoon een inbelverbinding aanmaken met het nummer dat ik moet bellen. Maar helaas, ik hoor de andere kant opnemen, alleen ze horen mij niet. Bovendien zat er een irritante piep doorheen van de laptop. Hij denkt natuurlijk dat het een inbelverbinding is naar een ISP.
Nu weet ik dat in de tijd van win9x er gewoon een tooltje op je pc zat om deze als 'telefoon' te gebruiken. Kon je bellen vanuit een adresboekje enzo.
Search op GoT en internet levert alleen maar VOIP gerelateerde zaken op. Maar dat wil ik dus niet.
Oh ja, laptop draait winXp, ik moet een 06-nummer bellen dus gratis via internet is ook geen optie, en mijn vriendin heeft mijn gsm mee en een telefooncel is te ver weg.
Iemand een idee?
Nu weet ik dat in de tijd van win9x er gewoon een tooltje op je pc zat om deze als 'telefoon' te gebruiken. Kon je bellen vanuit een adresboekje enzo.
Search op GoT en internet levert alleen maar VOIP gerelateerde zaken op. Maar dat wil ik dus niet.
Oh ja, laptop draait winXp, ik moet een 06-nummer bellen dus gratis via internet is ook geen optie, en mijn vriendin heeft mijn gsm mee en een telefooncel is te ver weg.
Iemand een idee?