Toon posts:

cool prices webshop

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
he jongens iemand wel eens iets geprobeerd te bestellen bij cool prices?

ik had een bestelling gedaan die vandaag (vrijdag) zou binnen komen maar door wat professioneel gepruts aan hun kant duurt het nog tot dinsdag terwijl ik de spullen echt hard nodig heb!

ze hebben het gewoon gepresteerd om mij 3 keer om een bevestiging te vragen waar op ik 3 keer een bevestiging heb terug gemailt, en 2 keer heb gebeld.

2 verschillende medewerkers daar hebben mij belooft dat de spullen morgen zouden binnen komen, en gisteren heeft eentje beloofd dat het vandaag zou binnen komen.

ik heb om tien voor 6 een email gehad waar in stond dat het toch pas maandag word dat ze het versturen en dat ik de spullen dus pas dinsdag heb |:(

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-02 16:09

Just_I

What did you just say?

Lijkt me iets voor de Shopsurvey @ FP.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Ze zijn overgestapt op een andere postbedrijf.
Ik zou gisteren ook een pakketje krijgen, had vandaag gebeld naar die postbedrijf die zei dat ik het vandaag zou krijgen, maar heb heb vandaag ook nog niks ontvangen. Het ligt niet aan cool-prices maar ik denk niet dat ze lang met hun huidige postbedrijf door zullen gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Ligt wel aan CP mijn pakketje is nog niet eens de deur uit! en het gaat maar om 3 artikelen, en deze zijn gewoon op vooraad.

shopsurvey is een goeie ja, zal ik hem ook ff aan hangen. heb op het moment toch niks te doen aangezien ik tot dinsdag moet wachten voor mijn mediacenter weer werkt.

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02 12:55
Ok, ik voel me nu geroepen om een mening te uitten over dit bedrijf..

Cool-Prices is een 2e onderneming. Ik woon 10 minuten van het bedrijf af. Het begon allemaal met Compuzone (zie www.compuzone.nl), een goedlopend bedrijf die zo af en toe ook wat via internet verkocht. Toen hebben ze maar (in hetzelfde pand, zelfde personeel, zelfde magazijn, zelfde RMA, zelfde ALLES) een nieuw bedrijf gestart naast Compuzone. Dit bedrijf werd prijsvechter.net, na wat geklooi met een andere website die vond dat de naam er teveel op leek hebben ze het moeten veranderen naar cool-prices.nl

Als ik (ik woon super dicht bij de bedrijven) via cool-prices online wat bestel, en krijg het thuisgestuurd en wil ermee naar de winkel (wat dus eigenlijk compuzone is..) om garantie te vragen of wat dan ook, dan wordt je weggestuurd met de boodschap "stuur het maar op, het is een 'post' bedrijf". Wat dus stom is, je stuurt het naar hetzelfde pand naar hetzelfde personeel, alleen ik ben verzendkosten kwijt (waar hij notabene niks aan verdient..).

Ik vindt het allemaal maar vaag, is het niet slimmer om 1 team aan personeel cool-prices te laten runnen en 1 team personeel compuzone.nl ? En zou er een 'voorrangsregel' zijn? Eerst cool-prices dan -> Compuzone ...??

Heb een naar gevoel dat het niet lang goed kan gaan, voor diegene die er ver vanaf wonen snap ik supergoed want het is inderdaad goedkoop en de winstmarge is ingesteld op de verzendkosten waarschijnlijk..

Al om al, het is geen slecht bedrijf maar een beetje raar in elkaar gestoken.. Vond dat mensen dit wel moesten weten..

Hopelijk is het niet storend ;)

[ Voor 3% gewijzigd door the-edge op 19-08-2005 22:46 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Just_I in "cool prices webshop" Lijkt me alles te zeggen wat ik wilde zeggen :)

Dus als je je objectieve mening daar wilt ventileren, graag, het forum is meer voor algemene problemen/vragen m.b.t. hardware, software etc. :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.