mja,een beetje kinderachtige topictitel en eigenlijk ook een kinderachtige vraag.
Toch wil ik hem stellen, omdat ik dit systeem niet kapot wil maken.
Momenteel ben een Arctic Silentium T5 kast aan het optuigen.
Moederbord van Asus P4P800 SE ...
Nu moeten dus de connectors van de frontpanel op het moederbord worden aangesloten.
Vb: powerswitch.
Nu wil ik dus zeker weten hoe ik deze erop moet plaatsen: in de handleiding staat idd waar hij geplaatst moet worden maar niet hoor.
Nu zie je dus bijvoorbeeld op het moederbord de 2 of 3 pinnetjes en 1 ervan is Ground.
Nu staat op de connector een titeltje (powerled) en aan de achterkant een klein zwart pijlte (een relief).
Is het nu de bedoeling dat dat pijltje aangeeft dat daar het pinnetje van ground in moet?
Dus de teksten van de labeltjes hoeven niet aan de buitenkant te zitten?
Toch wil ik hem stellen, omdat ik dit systeem niet kapot wil maken.
Momenteel ben een Arctic Silentium T5 kast aan het optuigen.
Moederbord van Asus P4P800 SE ...
Nu moeten dus de connectors van de frontpanel op het moederbord worden aangesloten.
Vb: powerswitch.
Nu wil ik dus zeker weten hoe ik deze erop moet plaatsen: in de handleiding staat idd waar hij geplaatst moet worden maar niet hoor.
Nu zie je dus bijvoorbeeld op het moederbord de 2 of 3 pinnetjes en 1 ervan is Ground.
Nu staat op de connector een titeltje (powerled) en aan de achterkant een klein zwart pijlte (een relief).
Is het nu de bedoeling dat dat pijltje aangeeft dat daar het pinnetje van ground in moet?
Dus de teksten van de labeltjes hoeven niet aan de buitenkant te zitten?