Toon posts:

Geen grote bestanden verzenden via Irda

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem:
Ik heb een Pda met Infrarood enzo werkt goed, en een Siemens CX70 Met Infrarood.
Als ik een jpg plaatje van 50kb ofzo wil sturen dan gaat dat zonder problemen, ik beam hem en na een paar seconde is hij ontvangen.
Maar nou wilde ik een .wav bestandje (beltoon) verzenden van 2.5mb, maar dat duurt een eeuwigheid, het ontvangen balkje (wat de status weergeeft) gaat steeds op en neer maar na 3 kwartier annuleer ik hem maar omdat het veel te lang gaat duren.

Het lijkt er op dat ie dus geen grote bestanden wilt verzenden, hij blijft niet hangen ofzo maar het komt gewoon niet aan.

Heeft iemand een oplossing hiervoor? ik ben radeloos :(

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Infrarood is zo traag als dikke str*nt door een trechter.
Het is al te traag om foto's van je telefoon af te halen laat staan grote files te copieeren.
Voor overzetten van gegevens (contactpersonen beheren bijv) of voor inbellen is het nog wel te doen, maar voor bestanden overzetten hebben ze iets bedacht: Bluetooth.

Helaas ondersteunt jouw gsm dat niet dus er zit niets anders op dan midi files te gebruiken als ringtone of die WAV file op wat slechtere kwaliteit op te slaan, het is immers een ringtone en geen nummer dat je met een koptelefoon beluistert.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had he mal wat verslechtert van 5 naar 2.5 mb :P maar dat is echt de grens zeg maar :)
wel jammer eigenlijk.. of moet ik hem gewoon een nachtje laten versturen ofzo ?:P