Vandaag heb ik mijn Linksys WRT54GS aangesloten.
Hij zit via het Motorola modem van @home.
Het geheel werkt zonder problemen alleen had ik voordat ik de stekker omzette nog een download snelheid van tegen de 600kb en daarna nog maar rond de 350 kb. (1min later)
Ik heb al gezocht naar instellingen maar kan eigenlijk niks vinden.
Kan het komen dat door de firewall die erin zit de snelheid omlaag gaat?
Of kan het een andere oorzaak hebben?
Ik heb al gezien dat er verschillende firmwares voor zijn
Nu gebruik ik de versie: v3.37.2 die er standaard op zit.
Eigenlijk heb ik niet meer nodig maar misschien dat iemand een tip voor een andere firmware heeft die dit probleem misschien oplost.
Nog even voor de volledigheid. Hiervoor zat de kabel dus direct in de PC waarmee ik deed downloaden.
Er zijn op het moment van testen geen andere pc's aangesloten.
WiFi zit dicht met een key die je eerst moet invullen en wordt ook niet gebruikt
Lijkt me sterk dat iemand daar sowieso al na 1min op zit. Maar het is dus dicht getimmerd.
Hij zit via het Motorola modem van @home.
Het geheel werkt zonder problemen alleen had ik voordat ik de stekker omzette nog een download snelheid van tegen de 600kb en daarna nog maar rond de 350 kb. (1min later)
Ik heb al gezocht naar instellingen maar kan eigenlijk niks vinden.
Kan het komen dat door de firewall die erin zit de snelheid omlaag gaat?
Of kan het een andere oorzaak hebben?
Ik heb al gezien dat er verschillende firmwares voor zijn
Nu gebruik ik de versie: v3.37.2 die er standaard op zit.
Eigenlijk heb ik niet meer nodig maar misschien dat iemand een tip voor een andere firmware heeft die dit probleem misschien oplost.
Nog even voor de volledigheid. Hiervoor zat de kabel dus direct in de PC waarmee ik deed downloaden.
Er zijn op het moment van testen geen andere pc's aangesloten.
WiFi zit dicht met een key die je eerst moet invullen en wordt ook niet gebruikt
Lijkt me sterk dat iemand daar sowieso al na 1min op zit. Maar het is dus dicht getimmerd.
[ Voor 20% gewijzigd door rvrbtcpt op 19-08-2005 21:34 ]