Toon posts:

NETWERK KAART loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe comp (AMD 1 gig), alles geinstalleerd, Windows ME erop gegooid etc.

Nu crashed mijn comp steeds wanneer ik dingen aan het downloaden ben/surfen op het internet. Ik hoor een hele hoge beep af en toe(wanneer ik winamp heb aanstaan) en dan loopt ie gewoon vast, kan ik niks meer doen behalve mijn comp rebooten.

Weet iemand hoe dit kan ? Kan de netwerkkaart mijn processor snelheid niet bijbenen ofzo ? Of is er een verkeerde driver geinstalleerd ?

Ik zit bij @home en heb een Farallon netwerkkaart(mijn comp herkent hem als een Intel omdat daar de chipset van is)

Kan iemand mij een handje helpen ?

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Kan de netwerkkaart mijn processor snelheid niet bijbenen ofzo ?
Is pure onzin.
Of is er een verkeerde driver geinstalleerd ?
Dit zou goed kunnen. Check ff of er nog nieuwe drivers zijn en of de drivers die je nu gebruikt wel bij deze kaart horen. Check ook ff of er IRQ conflicten zijn.

* Neman vind \"NETWERK KAART loopt vast\" een beetje een lompe uitspraak, het is niet de netwerkkaart die vastloopt...

Verwijderd

Ik heb dit kl*** probleem ook,
ik snap er ook geen fl***** van.

Veel succes

Verwijderd

Als hij niet vastloopt zonder de netwerkkaart (er even uithalen dus) dan lijkt het antwoord mij simpel... gewoon een andere 10mbit netwerkkaart kopen voor ongeveer 25,- en dan van realtek.

Verwijderd

Realtek rulez , El cheapo NIC's met A-class kwaliteit .