Toon posts:

Error no. 24 too many files open met G3torrent

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
met G3torrent wil ik iets binnenhalen wat uit ongeveer 1500 losse bestanden bestaat. Nu krijg ik dus onderstaande foutmelding als ik dit probeer.

[Error] - trouble accessing files - [Errno 24] Too many open files: u'C:\\Program Files\\g3torrent\\filename

Dit heeft er na enig zoekwerk volgens mij mee te maken dat windows xp maar iets van 400 open files standaard aankan.

Ik heb windows xp sp2 en gebruik G3torrent versie 1.01a

Weet iemand hoe ik mijn probleem op kan lossen?

alvast bedankt!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:04

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Misschien niet helemaal het antwoord waar je op zit te wachten, maar bij azureus kun je dat instellen. Kijk maar of je wilt swichen :)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net zelf dit gevonden:

The reference implementation of BitTorrent keeps all the files being downloaded open. This can cause trouble with some of the larger multi-file torrents, which can have hundreds or thousands of component files. When the number exceeds the OS limit, the OS refuses to allow them all to be opened, preventing BitTorrent from accessing them.

To solve this problem, either increase the OS limit (ulimit, /proc/sys/fs/file-max), or use an implemention that limits the number of files it has open at any one time.

ik moet dus me OS limit omhoog gooien, maar hoe dit in XP kan dat kan ik nergens vinden.

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:04

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:01:
ik heb net zelf dit gevonden:

or use an implemention that limits the number of files it has open at any one time.

ik moet dus me OS limit omhoog gooien, maar hoe dit in XP kan dat kan ik nergens vinden.
Of je gooit dus via de software het aantal open files omlaag :D (en zoals gezegd, dat kan azureus)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Verwijderd

Topicstarter
je hebt gelijk! ik ben alleen zo gehecht aan me g3 torrent :P
maar voor deze 1500 files gebruik ik dit proggie wel, bedankt voor je hulp!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Het antwoord hierop had je dus heel makkelijk zelf kunnen vinden :P

Aangezien bitorrentclients software zijn horen ze in Software Algemeen
Ik verplaats nog even het topic :) WOS > SA

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1