CD Kwijt IMac G3 333MHz

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• martijnsnoek
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-05-2023
Hallo,

Ik heb sinds kort een Imac overgenomen van een vriend. Deze was alleen de CD met daarop staande Mac OS 9 kwijt. Ik wil nu de Imac een schone installatie geven maar ik heb nu geen CD met operating systeem.

Is het mogelijk deze te downloaden bij apple of iets dergelijks en aan de hand van je serial hem te valideren??

Als dit niet kan.... wat moet ik dan om een schoon OS er weer op te zetten?

alvast ontzettend bedankt,

Martijn

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

martijnsnoek schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:33:
Hallo,

Ik heb sinds kort een Imac overgenomen van een vriend. Deze was alleen de CD met daarop staande Mac OS 9 kwijt. Ik wil nu de Imac een schone installatie geven maar ik heb nu geen CD met operating systeem.

Is het mogelijk deze te downloaden bij apple of iets dergelijks en aan de hand van je serial hem te valideren??
Nee, dat kan niet.
Als dit niet kan.... wat moet ik dan om een schoon OS er weer op te zetten?
Je kunt bij Apple gewoon de laatste versie van hun Mac OS kopen. Je vindt het in de store.

Verder zou ik je nog even aan willen raden eens op sites waar tweedehands spul verhandeld wordt te kijken, zoals bijvoorbeeld www.tweedehandsmac.nl

In ieder geval kunnen we hier verder in Apple Talk niets voor je doen, aangezien alle informatie die je nodig hebt ook op de site van Apple staat. Dit topic doe ik daarom ook op slot :)

Succes!

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Dit topic is gesloten.