Waar kun je nog 3Gb of minder kopen??

Pagina: 1
Acties:

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Mijn IBM 30Gb moet terug voor reparatie en aangezien ik geen zin heb om mijn andere IBM 20GB ff te formatteren zodat die een primairi partitie krijgt, wil ik een nieuwe eventueel 2e hands hdd kopen. max. 3Gb liefst minder rond 1.5Gb. dit is dus voor tijdelijke oplossing omdat er alleen windows op hoeft te staan want de rest install ik dan wel ff op 20Gb.

dus geef ff links door als je weet waar ze nog te krijgen zijn.

[edit]
wilt u alstublieft zo aardig zijn omdat voor mij te doen.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Killjoy

Klingon lawn products

Probeer PC Service in de steenstraat in leiden eens (in de buurt?)
Niet bekend in leiden? gewoon vanuit de vooringang van het station rechtdoor de straat inlopen. Brug over en vlak voor de beestenmarkt links. Eigenaar is een iranier, maar als je 'm kan verstaan best een aardige vent.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• Oni|A
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-02-2005

Oni|A

Drugs are good, mkay?

iets vriendelijker vragen mag ook hoor ;)

Kijk eens op bij vraag&aanbod op t.net zou ik zeggen...2e handsje spotgoedkoop:)

Do you sniff or smoke?
[Dutch Power Cows] Malloten United

Verwijderd

Valt dit niet effe met Partition Magic op te lossen?:? Scheelt je weer wat geld...:)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

kep nog wel een 1,3 of een 2,1 GIG te koop..... 200 gulden voor jou >:)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op maandag 15 januari 2001 00:31 schreef Marius het volgende:
Valt dit niet effe met Partition Magic op te lossen?:? Scheelt je weer wat geld...:)
ja maar ik heb geen zin dat als er iets mis gaat al mijn mp3tjes, filmpjes/film, foto's, backup spul voor nog te branden stuff, en de rest van de stuff gaat kwijt raken dus dan koop ik liecer ff een nieuwe hdd. het meest klottige is ook dat ik 2 6,4Gb waarvan ik er 1 nu gebruik zodat ik die 20Gb kan gebruiken en dat er nog 1 kapot is die ook terug moet naar de leverancier.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
die winkel waar je die kapotte schijf gekocht hebt heeft vast nog wel ergens een oude HD liggen.. zou gewoon ff vragen of je zolang een oude mag gebruiken omdat je anders niks met je PC kunt :) (en dat je nog allerlei belangrijke dingen voor school/werk op je PC moet doen :P)

Verwijderd

ik had bij alternate nog een leuke bigfoot 1.5 gig gezien voor, ik dacht 150 piek ofzo. is wel nieuw

Verwijderd

voor 100 piek meer heb je volgens mij al 15 GB.

Ik zou er ook een lenen van de winkel of kennis.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op maandag 15 januari 2001 05:22 schreef Tweaker het volgende:
voor 100 piek meer heb je volgens mij al 15 GB.
waar??? Dan koop ik er nu meteen 2.. :)

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:14
bigfoot 1.2 gig bij alternate fl 69
niet duur dus... volgens mij hadden ze ook nog een 3 gig maar die zie ik niet op hun site staat wel in advertentie in ieder comp tijdschrift...

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op maandag 15 januari 2001 13:02 schreef onne het volgende:
bigfoot 1.2 gig bij alternate fl 69
niet duur dus... volgens mij hadden ze ook nog een 3 gig maar die zie ik niet op hun site staat wel in advertentie in ieder comp tijdschrift...
Dit is trouwens ook nog ex btw. Bij Alternate hebben ze ok nog een 2,5 GB voor 100 piek ex BTW.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik heb nu via vraag-->aanbod op t.net een 4,3Gb hdd gezien voor fl 95,- hopelijk heeft die jongen die hdd nog.

• sampoo
  • Niet online
En anders tijdelijk gewoon opstarten met een floppy. :)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op maandag 15 januari 2001 15:37 schreef sampoo het volgende:
En anders tijdelijk gewoon opstarten met een floppy. :)
ja dat heb ik geprobeerd en dan in dos windows op te starten maar omdat mijn 20Gb IBM alleen een extended hdd is gepartitioneerd is wilt hij windows niet starten.:(

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Op maandag 15 januari 2001 00:36 schreef ReseTTim het volgende:

[..]
ja maar ik heb geen zin dat als er iets mis gaat al mijn mp3tjes, filmpjes/film, foto's, backup spul voor nog te branden stuff, en de rest van de stuff gaat kwijt raken dus dan koop ik liecer ff een nieuwe hdd.
Zoals je al gemerkt hebt gaan schijven wel eens kapot, misschien maar ff een backup maken voor het geval deze het ook begeeft :)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:43
ff offtopic ReseTTim, hoe komt het dat jou P3-700E niet hoger gaat als 805? Is dat pech, of ligt dit aan het gehogen. Ik wil namelijk ook zo'n proc kopen, en ik ben benieuwd hoe hard zo'n ding gaat

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Compaq verkoopt ze nog wel.... splinter nieuw... allen kun je beter een 80GB Maxtor kopen, dan ben je goedkoper uit....Ik heb het ff uit gezocht...een 2.1 Gb kost 2300 piekies....
Pagina: 1