Feature: OS vermelden op indexpagina meuktracker

Pagina: 1
Acties:

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Beste FP Devvers,

Omdat de response zo minimaal was open ik toch maar een nieuwe thread.
Room42 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:47:
Allereest, ik reageer op deze oudere thread om geen nieuwe te openen, en omdat dit verzoek precies de mijne is.

Ik zou het toch ook wel erg op prijs stellen om te kunnen zien waar we het over hebben voordat ik klik.
Is het anders niet gewoon op te delen in drie categorieën: Win32, *nix, Mac. Eventueel een vierde: Multi.
En of je dat met een title tag of extra colom doet, is mij om het even. Het maakt mijninziens de meuktracker veel toegankelijker!

Ik hoop dat jullie een manier kunnen vinden :)

Edit: Ik heb het overigens specifiek over deze lijst! Niet over het kleine lijstje op de frontpage.
Wat trouwens ook gewoon volstaat is het logotje, he. Wellicht is dat een idee.
Ik ben benieuwd wat men ervan vindt en of het als feature aangebracht kan worden. :9

Lekker aan het fotograferen? 📸
Check mijn V&A voor een upgrade!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De kolom 'Omschrijving' kan een stukje korter gemaakt worden voor een extra kolom 'OS' met daarin een plaatje van het besturingssysteem. Dan moet er eigelijk nog een plaatje bestaan dat aangeeft dat een update voor meerdere platformen geldt. Dan kan die extra kolom doorgevoerd worden voor elke hoofdcategorie.

• Room42
  • Niet online
Klinkt goed. Maar opzicht zou dan het icoontje "Multi-platform" wel heel vaak te zien zijn, dus dan zou ik toch kiezen om meerdere icoontjes te tonen. Dat kunnen gewoon icoontjes zijn van smiley formaat (of zelfs kleiner), dus als daar drie naast elkaar staan is dat nog steeds niet echt shocking, toch?

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09-2025

Ruudjah

2022

Lijkt een goed idee. Misschien ook slim om de licentie erbij te zetten? Dus een iccontje voor freeware, voorwaarden, adware, etc. Neemt alleen de ruimte in van één kolom, de breedte van een icoontje. Dat kan dan wel naast die kolom van OS.

TweakBlog

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat is eigelijk weer iets voor in de meukpost zelf of voor een betere search van de Meuktracker. Het moet niet zo zijn dat specifieke informatie in de indexpagina's wordt getoond, dat overzicht is meer voor een globaal overzicht.

• Room42
  • Niet online
Daar ben ik het mee eens. Mijn wens is er vooral op gericht dat ik niet steeds bij de Mac-software zit te kijken (en kwijlen) terwijl ik in de verste verte om mij heen geen Macintosh heb (helaas).

Pagina: 1