Account tweakers.net kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Hallo,

Kan iemand mij helpen met mijn tweakers.net account? Ik ben mijn username vergeten. Als ik probeer te registeren met mijn email-adres wordt er namelijk gezegd dat er al een account is op dat email-adres, dus ik moet het kennelijk in het verleden al een keer hebben geregistreerd. Mijn email-adres is anders dan wat er aan mijn nickname Zoufiax zit, namelijk "een e-mailadres". Als iemand dus naar dat email-adres even mijn nickname wil sturen met eventueel password, dan ben ik je zeer erkentelijk. Gelieve daarna dit bericht weer te verwijderen.

Groeten, George

[ Voor 5% gewijzigd door Harm op 22-08-2005 11:28 . Reden: E-mailadres op verzoek verwijderd. ]

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Username bij dat e-mailadres: kluciatr

Een Frontpage Admin (FYI: dat ben ik niet) kan je wel even een nieuw wachtwoord sturen als het inloggen daarmee ook niet lukt. Berichten verwijderen doen we hier normaal niet aan, het zakt vanzelf wel weg. En ook het groeten in een post hoef je niet te doen.
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Zoufiax
Yoeri bedankt, deze thread mag weg van mij!

[ Voor 83% gewijzigd door Zoufiax op 21-08-2005 21:52 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hij geeft toch aan wat je user-account is?
Username bij dat e-mailadres: kluciatr
:?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Zoufiax
Ik wilde mijn bericht al gaan veranderen maar je was me net voor. Excuses. Deze thread mag wat mij betreft weg!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:05

aex351

I am the one

Zoufiax schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:53:
Ik wilde mijn bericht al gaan veranderen maar je was me net voor. Excuses. Deze thread mag wat mij betreft weg!
waarom zeg je steeds dat deze thread weg mag ? :X 8)7

< dit stukje webruimte is te huur >

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

aex351 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:54:
[...]

waarom zeg je steeds dat deze thread weg mag ? :X 8)7
Tja wie wil er vooruit komen dat je zoweinig post dat je je accountnaam bent vergeten?

Everything is better with Bluetooth

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat is gewoon een andere manier van zeggen dat het topic op slot mag, niets om vreemde opmerkingen over te maken dus. Ennieweejs, Zoufiax heeft zijn gebruikersnaam weer en dus kan dit topic wel op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.